1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E37-32 foutmelding.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door TVAS, 29 mrt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb momenteel een E37-32 foutmelding op SBS 6. Plus een paar opvolgende zenders.
     
  2. Is al weer voorbij, alles doet 't weer.
     
  3. Nog iets bijzonders gedaan of ging het vanzelf over. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat die foutcode E37-32 nu precies inhoud. Sinds de PVR's zijn er allemaal van die dubbele nummers in gebruik zonder dat mij een lijstje bekend is met een nadere verklaring wat al die codes voorstellen.
     
  4. lijkt me handig zo'n lijst
     
  5. E37-32

    Het error nummer E37-32 ontstaat indien er naar een kanaal gezapt wordt, waarvan het service ID niet voorkomt in de PAT van de betreffende Transportstream, of de PAT ontbreekt van betreffende TS.

    De betekenis van de error is dus wel duidelijk, de oorzaak echter niet. Het probleem kan ook voorkomen als de data in de Database niet juist was / invalid / corrupted, verminking van de data in de live-stream zou door CRC controle niet mogen leiden tot een dergelijke fout melding.
     
  6. Toen het wat langer duurde, dat ik weer SBS 6 aankon, heb ik een aantal seconden de stroom er vanaf gehaald middels de aan/uitknop aan de achterzijde. Na het opnieuw opstarten, was alles weer OK.
     
  7. Ik heb het zelfde probleem, maar alleen als de Humax aan het opnemen is. Gisteren de opname gestopt en toen werkte het weer. Het probleem is er wel sinds alles is overgegaan naar Ziggo ipv Casema.
     
  8. foutmelding E37-32

    Sinds gisteren heb ik op 2 zenders de foutmelding E37-32. het betreft de volgende zenders:

    12 zenderoverzicht
    17 shopzolsuus

    alle andere zenders doen het gewoon. ik kijk via de samsung pvr 850.

    Ik heb de stroom er al afgehad en ook de aan en uit knop gebruikt. de foutmelding blijft echter bestaan.
    miin vraag is gaat die foutemelding uit zichzelf weg of kan ik nog wat anders proberen?

    groet harry
     
  9. je zou nog een factory default / terug naar fabrieksinstellingen proberen.
    Je moet dan wel een hersintallatie uitvoeren en je raakt verder je fav-lijst kwijt. Pincode moet ook opnieuw worden ingesteld als je deze hebt aangepast
     
  10. heb reset gedaan. en de zenders doen het weer. Dank voor je tip Anoniem.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina