1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eurosport Int. gaat in HD uitzenden

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door AW78, 17 mrt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben ik dan de enige hier die nog steeds de E10 foutmelding krijg op het Eurosport HD kanaal?

    Zou die decoder dan stuk zijn?
     
  2. Als alle andere kanalen wel goed werken,waarom zou dan je decoder stuk zijn?
     
  3. Ik hoop eerlijk gezegd dat hij aan het werk is en het probleem probeert op te lossen in plaats van op dit forum loopt rond te neuzen. Meestal post hij hier ook na 17:00 dus in eigen tijd wat ik erg netjes vind! Al mag hij best ook even in zijn pauze een status update geven :wink:
     
  4. Omdat anderen hier al een stilstaand beeld hebben met de mededeling dat Eurosport binnenkort te zien is, ook misschien omdat met het aanzetten van die decoder er 3 minuten lang, op welke zender dan ook waar we een abbo op hebben, de mededeling staat: "E16 zender maakt geen deel uit van uw abbonement". Vandaar mijn vraag.
     
  5. Ach, waar gaat het eigenlijk over. Als je je niet meteen zo aangevallen voelt zal het leven er een stuk makkelijker voor je uitzien.

    Ontopic: Ik heb ook al 2 dagen de melding E10
     
  6. Nee je bent niet de enige, dit bericht geldt denk ik voor het voormalige Multikabel gebied.
     

  7. En ik denk dat we erg blij met Anoniem moeten zijn.
    Eindelijk iemand die wel weet waar hij over praat
    ik ben blij dat hij zij kennis met dit forum wil delen.

    Aan de helpdesk heb je niet veel
     
  8. ik bedoelde het ook niet rot
    Alleen als alle andere zenders wel gewoon beeld hebben, moet er volgens mij niets aan de hand zijn met je decoder.

    ik krijg nu ook de mededeling :E16 zender maakt geen deel uit van uw abbonement"
    alleen is dit wel een stuk sneller verdwenen dan 3 minuten.
    Zet je je decoder wel eens aan de achterkant helemaal uit?
    Probeer dit anders eens.
    Laat het even een paar minuten uit en zet het dan weer aan.
    Je zal zien dat de decoder dan weer beter reageert.
    Tenminste zo is het bij mij wel!
     
  9. Helemaal mee eens! Daar doelde ik ook indirect op met mijn post en had ik wat explicieter moeten zeggen.

    Vraagje aan Anoniem, snap als je dit niet wilt beantwoorden. Zit er altijd 1 persoon achter het Anoniem account of wordt het account door meerdere Ziggo werknemers gebruikt? Op welke afdeling werk je? En tot slot, als jullie nieuwe kanalen testen doen jullie dit natuurlijk op alle goedgekeurde decoders maar testen jullie ook onoficciele decoders als Sony en Loewe TV's en FlopyDTV kaarten met AlphaCrypt CAMs gewoon uit interesse?

    Nogmaals bedankt dat je ons als geïnteresseerde gebruikers echt te woord staat. Ik wacht met spanning op het EK en Eurosport in HD.
     
  10. Alleen 'ikzelf' heb deze account. Deze account heb ik ook altijd gebruikt bij het TVhomeforum.
    Wij testen nieuwe kanalen alleen op gecertificeerde ontvangers en niet op niet-gecertificeerde producten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina