1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Voicemail

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Theo61, 7 mrt 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Technisch verandert er niets, alleen administratief...

    Misschien een keer per ongeluk #61 getoetst...? Kans is natuurlijk klein, maar zou kunnen. Het kan ook zijn dat je doorschakeling op de switch corrupt geraakt is. Door *61 te toetsen, is deze opnieuw aangemaakt.
     
  2. Envelopje...

    nog even over het envelopje van de voicemail....
    Dat werkt bij ons, Amstelveen/Casema, soms wel soms niet...

    Als de nummer ID werkt doet het envelopje het niet, werkt de nummer ID niet, dan doet het envelopje het wel van de voicemail..... heel knap...

    Het is Casema nooit gelukt om beide tegelijk te laten werken..... wie weet lukt het Ziggo nu wel (:lol::lol::lol:, waarom heb ik daar nou zo weinig vertrouwen in....:lol::lol::lol:)

    Overigens is het Ziggo wel gelukt om het helemaal niet meer te laten werken, sinds maandag, na een stroomstoring, doen en de Nummer ID en het envelopje het niet meer, ook knap natuurlijk.....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina