1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Gratis HD recorder bij powerbundel

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Artwido, 22 feb 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat blijkt maar weer :twisted: Ben al ruim 5 jaar klant bij MK het is echt niet te geloven ... Je wordt gewoon keihard genaaid als bestaande klant, daarbij komt ook nog is dat ik door de switch aan een jaarcontract vast zit wat een service :evil:
     
  2. Tja waar niet. Als jij al een paar jaar lid bent bij kpn mobiel, en ze hebben een actie waarbij je een super duur toestel kado krijgt icm jouw abonnement. Dan krijg je dat toestel als trouw lid ook niet kado.

    En dat is slechts een van de vele voorbeelden.
     
  3. Trouwe klanten worden bij nagenoeg ieder bedrijf benadeeld.
    Gewoon zo af en toe overstappen naar een andere aanbieder.
    Voor tv wordt het wat lastig tenzij je de brakkige kwaliteit van digitenne wilt of je wilt wagen aan een schotel op het dak maar voor internet zijn er best wel mogelijkheden!

    En er zijn ook bedrijven waarbij na het opzeggen in eens enorm veel kan. Toen wij de ECI opzegden werden we overladen met cadeau's als we toch maar wilden blijven.....
     
  4. Trouwe klanten blijven toch wel is de gedachte. En blijkbaar gaat dat overal op. Niet alleen bij de kabelaars. Ook bij mobiele abonnementen verbaas ik me over de klantentrouw. Daar is het nu gemakkelijk gemaakt, dankzij de mogelijkheid van nummerbehoud. Bij internet switchen krijg ik te maken met een nieuwe set email-adressen voor mijn gezin en dat is voor mij toch een drempel om over te stappen. Afgezien van het gedoe met telefoon en tv.

    Klantenbinding werkt blijkbaar alleen als je nog geen klant bent. Dan heb je wel recht op een recorder.
     
  5. Harddiskrecorder

    Nou daar ben ik dan ik zou jullie op de hoogte houden ivm het toewijzen van een hd recorder.
    Van morgen was het dan zo ver zoon lief had pakje in ontvangst genomen van postbode en open gemaakt ,pap hij is er, ik zeg wat. De samsung zegt hij, ik blij .Wat blijkt, is het dus de digitalen ontvanger(ik was er al bang voor gezien de verhalen hier op het forum).Terwijl ik van de week nadat de monteur langs was geweest voor de telefoon aansluiting
    voor de zekerheid toch nog even de helpdesk gebeld had om te vragen of ik echt wel recht op had volgens de mdw stondt hij in bestelling .Ik vanmiddag direct helpdesk gebeld en verhaal uitgelegd de mdw heeft wederom de algemenevoorwaarde gelezen die op de site staan en gaf zelf (weer toe) dat het erg onduidelijk is en dat ik er volgens hem toch recht op had.Hij zou er een officieele klacht van maken dat ik het er niet eens mee ben.En kon zelf geen beslising nemen hier wordt ik nog over terug gebeld ,heb wel de beste man duidelijk gemaakt dat ze ander wel de telefoon aansluiting weer weg kunnen halen en alles weer in oude staat terug kunnen brengen want dan heeft voor mij de overstap geen meerwaarde .Ik had juist zitten wachten tot ze met een leuke aanbieding zouden komen .Dus ik hou jullie op de hoogte wordt vervolgd.




     
  6. Ja daar was ik al een beetje bang voor, nou als je missie is geslaagd horen wij het graag, dan kunnen wij ook aktie ondernemen namelijk.
    Als het vervolgens ons lukt, dan krijg je van mij een maand gratis film en sport1 kado!
    Ik denk dat je zo 3 jaar gratis kan gaan kijken ;)
    Lekker meegenomen toch :D
     
  7. Het had zo duidelijk kunnen zijn als MK maar even officieel de moeite neemt om een en ander toe te lichten. We hebben er om gevraagd, ze weten dat er veel verwarring over is, maar nemen verder niet de moeite om te reageren. Dan moeten ze het zelf maar weten.
    Nu ze je die recorder eenmaal hebben toegezegd en je neemt daar speciaal ook nog eens die bundel dan zitten ze er aan vast. Wat de voorwaarden zeggen of hoe ze moeten worden uitgelegd doet er niet toe. degene die je ze heeft uitgelegd zei dat je er recht op had. Dus zit men er nu aan vast.
     
  8. powerbundel met harddiskrecord en onduidelijke voorwaarde.

    Nou daar zijn we weer vervolg op het niet leveren van de harddiskrecorder (waar op gerekend had en waarvoor ik naar een bundel over gestapt was waarom zou ik ander over gaan ) .
    Van middag de HD van multikabel gebeld en maar eens vragen hoe het er mee staat .Zij moest even in het syteem kijken en hier in stond dat mijn klacht afgewezen was.Ik uitgelegd wat er gebeurd was zij betreurde het maar gaf potverdome nog aan dat het erg onduidelijk was en dat er veel mis verstanden over zijn .Mijn vraag was dan ook direct als dat dan zo is waarom het dan niet DIRECT op de website doorgevoerd word met een duidelijke uitleg.
    Zij kon me hier geen uitleg op geven. Volgens haar zou ik de afwijzing nog wel schriftelijk ontvangen.Je kan wel na gaan dat ik er aardig de pest over in heb hoe men dit afhandel .Zeker als je al 8 jaar klant bent .
    Dus als ik het schriftelijk binnen krijg hou ik jullie op de hoogte .
    groetjes 8O 8O 8O


     
  9. Je zou zo langzamerhand een heel gemene gedachte gaan krijgen. Waarom zou je de voorwaarden duidelijker maken? Op deze basis stappen er mensen in en als puntje bij paaltje komt "dan wijs je de klacht gewoon af". Nee, die gedachte moet ik maar meteen van me afschudden, dat past gewoon niet bij MK. Ik hou het maar op laksheid. Ik denk dat men zo ontzettend bezig is met het nieuwe bedrijf dat er van alles bij inschiet en ook dat is niet goed!

    Multikabel weet inmiddels van hoog tot laag dat de voorwaarden onduidelijk zijn. Er wordt op onze verzoeken niet gereageerd en de voorwaarden blijven staan zoals ze staan. Ik weet echt niet meer wat ik er van moet denken. In zoverre dat ik weet dat dit bepaald niet netjes overkomt. Noch reageren, noch aanpassen en ook gedane toezeggingen niet gestand doen.

    Ik had graag de MK kant van het verhaal van Nenuse50 gehoord, maar helaas.
     
  10. Deze houding van Multikabel zal wel op de één of andere manier passen in de nieuwe kernwaarden van Ziggo: Oprecht, Verantwoordelijk, Toegankelijk, Attent, Toonaangevend en Inspirerend.

    Oprechtheid heb ik nog nooit kunnen ontdekken bij de Ziggo kabelbedrijven en met de toegankelijkheid is het ook zeer slecht gesteld. Ja, je mag bellen met de helpdesk maar verder kom je niet. De afdelingen waar het omgaat krijg je niet te spreken en laten ook niets van zich horen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina