1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Gratis HD recorder bij powerbundel

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Artwido, 22 feb 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik las dat mensen die voor 29 februari overstappen naar de powerbundel een gratis ontvanger met HD recorder krijgen.
    Nu ben ik 3 maanden geleden overgestapt maar toen was die aanbieding er nog niet.
    Is er niet een mogelijkheid om ook die HD recorder te krijgen?

    :D
     
  2. Haha! Grapje.
     
  3. In de actie voorwaarden staat duidelijk:

    Ik denk daarom dat je weinig kans maakt.
     
  4. En dan nog is die aanbieding niet geldig.
    Ik heb ze (3x) gebeld voor deze actie (op de 29ste), omdat ik best over wil stappen van tv/power internet, naar een bundel. Maar ik wil wel een recorder erbij dan. Alleen heb ik op het moment die 300 euro ofzo voor de recorder niet.
    Dus ik dacht "mooie aanbieding, kan ik toch over en krijg ik er nog een recorder bij ook"....helaas, maar jammer. Upgraden kan, maar dan met de decoder en niet de recorder. ook niet tussen de hierboven genoemde datum. :evil:
    Ik heb me zelfs nog laten bellen. Daar gevraagd hoe het nou zit en die jongen zei letterlijk "Meneer, als u uw abbo upgrade via het service center, dan kunt u op een gegeven moment aangeven dat u de recorder wilt hebben". Ik proberen.... mooi niet, ook daar kan je alleen de decoder aangeven en geen recorder.... Balen
     
  5. Het is blijkbaar inderdaad zo dat je alleen een recorder ontvangt wanneer je nog geen internet/telefonie diensten hebt.
     
  6. Wij hadden precies hetzelfde probleem. Hebben nu zo'n schrale aftandse decoder gekregen a 99 euro, terwijl wij volgens de actievoorwaarden bij een overstap ook recht hebben op het actieaanbod. Buitendat zijn wij al 6 jaar lang klant van Multikabel. Echt rampzalige service.

    Zelfs bewust gewacht totdat ze de actie van de powerbundel aantrekkelijker zouden maken en nu doen ze dat eindelijk en krijgen wij als nog zo'n simpele decoder :evil: Schijnt dus alleen voor nieuwe klanten te zijn. Lekker is dat zit je dan als jarenlange trouwe klant :evil:
     


  7. Ik denk dat je niet de juiste persoon aan de telefoon hebt gehad .
    Bij de eerste keer bellen had ik er geen recht op.Ik was het hier niet mee eens en toen algemene voorwaarde door gelezen en opnieuw gebeld andere mdw aan de lijn deze moest het evn uitzoeken.En volgens hem had ik wel recht op de harddiskrecorder.
    Ik eb nu dus tv en internet(power) van MK en ga nu dus naar Powerbundel incl telefonie.Maar eerst maar afwachten als hij binnen komt .
    Maar ik vrees dat je net de verkeerde aan de lijn gehad heb.
     
  8. Helaas heb ik met de 3 verschillende mensen geen geluk gehad dan.
    Ik heb er met 1 een kwartier durende discussie gehad. Ik heb haar toen gewezen op de regel

    "Overstap van een combinatie van Televisie, Internet en/of Telefonie naar een Bundel van Multikabel geeft recht op het actieaanbod."

    en volgens 2 van deze dames was het aanbod dat je de decoder voor die 15 euro kreeg. Ik haar natuurlijk weer vertellen dat die regel dan overbodig is en dat ik voor het "actieaanbod" lees dat je de recorder krijg. De laatste dame werd zelfs pissig erover (waarschijnlijk omdat ze het zelf ook niet kon uitleggen) en eindigde met de woorden "Meneer het zijn 2 verschillende actievoorwaarden"
    En ik denk dat ze vanuit netheid / klantgerichtheid, de hoorn er niet op gooide.

    En ik heb me nog een keer terug laten bellen (Je weet wel, tel nr op de site invullen en dan wordt je gebeld) en die jongen zei ook dat ik via het service center de bundel aan moest vragen en dat ik dan vanzelf de optie kreeg om de recorder aan te vragen... Ik die stappen doen, maar geen recorder, WEL de decoder.... toen heb ik het maar weer laten gaan.

    Daar kon ik het dus mee doen verder ..... Jammer, ander hadden ze er nog een tevreden klant bij gehad.
     
  9. Ik heb precies hetzelfde gedaan, en dag later gebeld met de vraag wanneer ik de HD recorder kon verwachten... :twisted:
    Mevrouw kon mij vertellen dat ik helemaal geen recht had op die recorder dus de aanvraag vervolgens maar laten vervallen.
    Beetje apart van de SD om verschillende verhalen in de wereld te helpen.
    Denk dat zij ook niet goed geinformeerd worden.
    Laat even weten wanneer je de hd recorder hebt ontvangen?!
     
  10. Ik vind het discriminatie.
    Trouwe klanten worden benadeeld.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina