1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Noteren van gegevens

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door sealdoja, 19 feb 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je kunt inderdaad refereren naar een ticket.
    maar als je aangeeft dat je al eerder hebt gebeld en vraagt: ziet u dat?
    dan hoef je niets uit te leggen, alleen even wachten totdat zij/hij alles gelezen heeft. hij/zij is dan precies op de hoogte wat er in eerdere gesprekken gedaan/besproken is.
    Simpel.

    Met groet,
    Tom
     
  2. Nu men niet automatisch een ticketnummer afgeeft, geeft het wellicht meer impact als je wel een ticketnummer uit je mouw kunt schudden. :mrgreen:
     
  3. Voor de medewerker? ...Die wordt daar echt niet warm of koud van. Maar het praat wat makkelijk als je meteen aangeeft dat je eerder gebeld hebt.
    :idea:
     
  4. You win. :P
     
  5. Misschien ben ik erg simpel, maar aangeven dat je eerder hebt gebeld is toch erg simpel? daar gaat een ticketnummer echt geen extra gewicht aanhangen...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina