1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

foutmelding bij test e-mailbericht verzenden

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Theo61, 18 feb 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij het wijzigen van accountinstellingen kun je die in outlook ook laten testen. Alles gaat goed behalve de laatste test.

    Dan krijg ik het bericht dat de opgegeven server is gevonden, maar er is geen antwoord ontvangen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen. Misschien aan de router die er tussen hangt?
     
  2. Geen idee wat die testjes allemaal doen, maar als je een email aan jezelf stuurt en hij komt weer na enige tijd binnen werkt alles goed. Zoniet, dan moet je even naar je instellingen zoals username/wachtwoord en zo kijken.
     
  3. Even wat giswerk :
    Dat ligt mogelijk aan de instellingen van de pop3 server bij MK. In de test wordt die ondervraagd maar reageert gewoon niet daarop. Hij wil op niets anders reageren dan alleen een "sendmail request" en waarschijnlijk ook niet eens een "status request". En het zou nog wel eens kunnen dat ie de ondervraging alleen accepteeert via de smtp server. Oftewel maximaal dichtgetimmerd.
     
  4. Inderdaad, testmailtjes van en naar mijn hotmail geven geen probleem.
     
  5. Dit komt omdat outlook de test doet op een manier die de multikabel server niet toestaat. Gewoon negeren en zoals CeeS al zegt een mailtje aan jezelf sturen. Aan de pop3 instellingen ligt het iniedergeval niet, want dat is voor binnenkomende mail :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina