1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen anonieme bellers meer kunnen blokkeren

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door GeVeKa, 13 feb 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Erg jammer dat met het upgraden van het netwerk het blokkeren van anonieme bellers niet meer kon worden toegepast.

    Gevolg: je krijgt weer van de marketingbedrijven die alles van je willen weten of aan je willen verkopen.

    Is dat nou echt zo moeilijk om binnen een opgewaardeerd netwerk een systeem in te bouwen die dit mogelijk maakt?

    En waarom moest het eruit? Vanwege klachten van marketingbureaus, dat ze geen multikabelklanten meer kunnen bellen?
     
  2. In verband met de samenvoeging van de 3 kabelaars is het telefonie-netwerk van Multikabel overgegaan naar het netwerk van Casema. Om het populair te zeggen is de "centrale" die vroeger gebruikt werd dus niet meer in bedrijf en de opties die daarin zaten werken dus ook niet meer.

    Het vorige telefonie-netwerk van Multikabel maakte gebruik van een andere "leverancier" dan nu. Het netwerk van Casema kent deze optie niet, maar heeft wel weer andere dingen die "wij" vroeger niet hadden, zoals voicemail. Dit is dus de reden, het is dus niet uitgezet op het bestaande netwerk.

    Het blijft vervelend als je deze optie gebruikte. De MGV heeft ook dringend aan Ziggo gevraagd om de mogelijkheid tot herinvoeren van deze optie in de toekomst in het gezamelijke telefonie netwerk te onderzoeken.
     
  3. geen anonieme bellers

    Wij zijn het er ook HELEMAAL niet mee eens, mede door deze optie, hebben we gekozen voor telefonie Multikabel, heerlijk rustig die spam telefoontje niet meer tijdens etenstijd te kunnen ontvangen.

    Is het niet mogelijk een handtekeningenaktie of zoiets te organiseren om Multikabel te overtuigen dat dit weer z.s.m. terug moet komen?
     
  4. Gewoon mailen, hoe meer mailen des te sneller het gaat. Ik vond het een handige optie, sinds deze week weer prive bellers en meteen vanavond ook de eerste zonder een woord te zeggen.

    Vervelend dat je nooit achteraf de gegevens kan krijgen wie je belt.

    Maar hopelijk is het snel weer terug want het was een uitstekende oplossing. Had het net 2 maanden aangezet :-(.
     
  5. Ik kan op mijn mobiel nummers blokkeren die je bellen, ze krijgen dus ook te horen dat ik alleen nummers accepteerd die herkenbaar zijn. Heb je toevallig geen telefoons die dat ook kunnen.
     
  6. Ach je kunt in elk geval die spammende bellers je voicemail laten inspreken :? :evil: :!:

    Erg jammer dat het blokkeren van anonieme bellers niet meer tot de mogelijkheden behoort. Het aanbieden van voicemail is echt geen goede vervangende service-optie.
     
  7. zeker erg jammer, had er vanavond weer eens 1 van zo'n K** enquette bureau die je t jdens je eten lastig valt. :evil:

    Ik hoop dat men de klanten tegemoet wil komen zodat we deze spammers gewoon weer lekker kunnen blokkeren.
     
  8. Het staat ieg. al op de agenda voor het volgende overleg, net zoals de nummer herhaling die we zijn kwijtgeraakt (want niet iedereen heeft dat op zijn toestel).
     
  9. Re: geen anonieme bellers

    Hier precies hetzelfde, het staat hier knap een halve week uit en ik krijg net tijdens het snavelen een amper nederlands sprekende dame aan de lijn die me vertelt dat ik de duitse lotto heb gewonnen..... Hier moet echt wat aan gebeuren hoor!!! :x Die duitse dame kent nu heel wat nieuwe woorden dankzij mij, maar wat als ik de spaanse lotto straks aan de lijn krijg....??
     
  10. Geen last van dit soort telefoontjes. Gewoon zorgen dat je nummer niet opvraagbaar is en niet te vinden is in het telefoonboek.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina