1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Al enkele weken geen geluid op Samsung DCB-B270R

Discussie in 'Samsung DCB-B270R' gestart door mjanssen, 12 feb 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Ik heb hier ook die bewuste decoder even te leen van een kennis om eens te testen/vergelijken.
    De afstandsbediening werkt/reageert inderdaad heel erg slecht!
    Dat was het eerste wat me opviel bij het proberen/instellen van de decoder!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2008
  2. Gewoon een Logitech Harmony kopen en je hebt nergens meer last van, kan je meteen al die andere afstandsbedieningen ook opbergen.
     

  3. Ja hoor, zo slim was ik zelf ook al, ik heb al diverse malen, tegen beter weten in de batterijen vervangen, maar het blijft waardeloos.

    Ik heb trouwens sinds vanavond weer geluid, "vraag niet hoe het kan maar profiteer er van" :mrgreen:
     
  4. geen geluid

    ook geen geluid met decoder DCB-B270R

    algehele reset en herinstallie gedaan , en geen resulaat .

    wie weet er meer af van dit probleem.:evil:
     

  5. Het is al weer een tijdje geleden dat ik dit probleem had, volgens mij heb ik een uurtje de stekker uit het apparaat gehaald.
    Misschien lukt dit bij jou ook. Succes!
     
  6. En jawel, nu hier het zelfde probleem. Zomaar in ene dan wel en dan geen geluid. Nu inmiddels voor de tweede dag helemaal geen geluid meer.
     
  7. geen geluid

    Ja hoor zit ook al drie dagen zonder geluid.
    Zal het proberen via de stroom eraf.
     
  8. Hier vandaag de spanning er ook mar een halfuur vanaf gehad. nu werkt het weer. Zelfs de afstandbediening reageert beter dan ie deed.
     
  9. Ook ik heb al enkele maanden problemen met het geluid. De ene keer helpt het om de box alleen via de software te resetten en de andere keermoet ik echt de stroom er +/- 10 sec van af halen. Het probleem begint bij mij bij enkele zenders die geen geluid hebben en bereid zich daarna uit (binnen 10 minuten) naar alle zenders. Ziggo zegt dat dit een onbekend probleem is, maar als ik het hier zo lees hebben er veel meer mensen problemen mee als alleen ik. Ik denk dat het tijd wordt voor ziggo dat ze iedereen met een samsung B270R box GRATIS een ANDER merk en type toesturen om deze problemen volledig op te lossen. De humax weet ik uit ervaring (single tuner, geen pvr) heeft tot nu toe geen problemen aangezien ik er al veel van heb geinstalleerd bij verschillende mensen in mijn omgeving.

    Ziggo, geef iedereen met een samsung box een humax box voor nop!!!
     
  10. Ik herken het probleem niet. Ik heb op mijn samsung op alle zenders beeld en geluid.....Dus ik hoef geen Humax.

    pvd
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina