1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Al enkele weken geen geluid op Samsung DCB-B270R

Discussie in 'Samsung DCB-B270R' gestart door mjanssen, 12 feb 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijkt weer een dat soms maar wat gezegd wordt, door helpdesks.
    Ik heb met het vorige type van Samsung hetzelfde gehad. Terug gebracht bij de MM, die 'm opgestuurden en kreeg ik gewoon wat later een nieuwe.
    Conclusie: Voor Samsung is repareren duurder dan het ding omruilen.
     
  2. Geen geluid Samsung DCB-B270R

    Hallo allemaal. Wij hebben ook al diverse malen problemen met het geluid gehad. Heb van alles geprobeerd, ook de stroom eraf, fabrieksinstellingen terug en ga zo maar door... Helaas is het probleem niet opgelost :cry:
     
  3. Omruilen voor eentje die het wel doet.
     
  4. :lol: dank voor je reactie, zit alleen nog steeds op antwoord van Ziggo te wachten, want waar kan ik 'm omruilen? (hebben 'm via de post van Multikabel ontvangen) :?
     
  5. Bellen met de helpdesk en de klacht telefonisch doorgeven (ze zullen je misschien nog wat vragen stellen over het probleem). Als hij echt defect is en omgeruild moet worden zullen ze je instructies geven hoe je hem moet opsturen (dacht dat je een sticker thuisgestuurd kreeg), daarna krijg je een andere.

    Bovenstaande was de procedure die bij Multikabel gevoerd werd, ik neem aan dat dit nog zo is. Maar bellen is beter dan een formulier invullen omdat je dan direct afspraken kan maken wat er moet gebeuren. Afwachten op een antwoord op je mail-formulier kan op dit moment nog wel lang duren....
     
  6. Inmiddels hebben we het kastje boven opnieuw aangesloten en het lijkt erop dat het geluid terug is, dus afwachten hoe lang het blijft. Zodra het geluid weer wegvalt zal ik je advies opvolgen, bedankt!
     
  7. Ook geen geluid

    Ik heb ook ongeveer twee weken geen geluid meer. Inmiddels alles geprobeerd, gisteren de boel gereset. Nu heb ik helemaal geen kanalen meer. Als ik hem kanalen laat zoeken kan ie niks vinden, ik begrijp er niks van. Gelukkig kan ik ook via de satelliet kijken maar ik mis TV Noord-Holland.
    Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik weer opnieuw kanalen kan zoeken. De doos met instructies van Multikabel waarin de smartcard zat heb ik helaas niet meer.
    Bedankt vast.


    p.s. werkt de afstandsbediening bij jullie ook zo slecht????
     
  8. Hoi Inna. De enige manier die ik weet is om hem weer te resetten naar fabrieksinstellingen en dan de gegevens 514,00 + 8888 instellen en 'm dan automatisch kanalen te laten zoeken (dat heeft afgelopen week bij ons gewerkt). Ja, de afstandbediening bij ons werkt de ene keer ook beter als de andere, kortom... waardeloos ding dus.:cry:
     
  9. Tis helemaal gelukt ik heb de kanalen weer terug, helaas nog zonder geluid :cry:

    Maar in elk geval bedankt voor je antwoord
     
  10. "de ene keer ook beter DAN de andere" :mrgreen:

    Hier totaal geen probleem met de afstandbediening van deze decoder. Een waardeloos ding ? Die van jouw blijkbaar wel. Probeer eens andere batterijen :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina