1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Al enkele weken geen geluid op Samsung DCB-B270R

Discussie in 'Samsung DCB-B270R' gestart door mjanssen, 12 feb 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Waarom neem je de decoder niet mee naar de loeverancier en laat hem daar testen, dat is zo gebeurd, als het probleem daar hetzelfde is laat je hem opsturen, zonder geluid heb je er toch niks aan...
     
  2. Je raadt het nooit, maar het probleem is opgelost. :P :P :P

    Ik las ergens op een forum, dat iemand anders door de decoder helemaal van stroom af te halen, het probleem had opgelost en ja hoor, dat werkte bij mij ook.

    Dit maakt het probleem alleen maar vreemder, gezien de reactie van Multikabel.

    Maar goed. Eerst maar eens afwachten wat er nu gebeurd. :roll:
     
  3. pfff dat is vraag nummer 1 die de helpdesk had moeten stellen en of laten uitvoeren :!:
    Fijn dat hij het doet in elk geval, maar erg knullig dat je dit zelf hebt moeten vinden! :?
     
  4. Je zei toch dat je de decoder gereset had? De enige manier om de decoder te resetten is door de stekker uit het stopcontact te halen... :wink:
     
  5. Terug naar fabrieksinstellingen wordt door veel gebruikers gezien als een reset, en dat kan je ze ook niet kwalijk nemen!
     
  6. Met resetten bedoelde ik terug naar fabrieks-instellingen. Dat heeft de Multikabel helpdesk mij ook (2 keer) laten doen.

    Ze hebben niets gezegd over stroom eraf halen, wat nog best lastig is als al je kabels weggewerkt zitten en er geen aan/uit knop op zit.
     
  7. Niet erg netjes van de helpdesk dan...

    Voor iedereen met problemen met zn decoder, altijd het allereerste wat je even moet doen is 10 sec de stroom eraf :)
     
  8. Ik zal het onthouden. 8)
     
  9. Ik wou even melden dat ik hetzelfde probleem had als de topic starter. Dus hij is niet de enige.
    Stekker er 10sec uit hielp trouwens. We zullen kijken hoelang de decoder het nu uit houd. Ik vraag me af wat dit probleem veroorzaakt.
     
  10. Die van ons heeft geen problemen meer gehad (afkloppen op hout).

    Maar ik ben ook wel benieuwd waar dit door komt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina