1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nummerweergave weg na upgrade netwerk

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door msmal, 9 feb 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Misschien heb je net als Elsido ook een nieuwer type Atlanta nodig.
     
  2. Het modem is een Atlanta EPX2203. Het zal wel aan de snelheid van het opnemen liggen, want bij doorschakelen naar de Siemens wordt het nummer wel getoond.
    Het is geen onoverkomelijk probleem, maar MK Helpdesk kan het dus niet oplossen, zoals geen enkele vraag die ik ze tot nu toe heb gesteld. Ben over het algemeen wel tevreden over de producten van MK, maar in voorkomende gevallen dat ik de helpdesk nodig had, was het in 100% van de gevallen ver beneden (hun eigen aangegeven...) nivo.

    Gr,
    Ron
     
  3. Van de EPX modems is bekend dat ze gecombineerd met een aantal toestellen (Profoon, KPN Boston) problemen geven met nummerweergave. Voor EPC modems zijn juist weer problemen bekend met Siemens telefoons. Als ze jouw modem zouden gaan wisselen, heb je misschien beneden wel, en boven geen nummerweergave...:???:


    Edit: Zie nu pas dat je een Ranex telefoon gebruikt. Ranex apparatuur is een berucht merk mbt nummerweergave. Is bijna niet werkend te krijgen.
     
  4. Het zal misschien zo zijn dat Ranex producten wat problemen zouden kunnen geven, maar tot aan de wijziging heeft het toestel bij mij ruim 2 jaar goed gefunctioneerd, vanaf de dag van ingebruikname.
    Is het dan gek dat ik me afvraag of het wellicht aan de service van MK (Casema centrale) kan liggen, dat nu mijn nummerweergave het af en toe laat afweten?

    Ik wil hier alleen maar aangeven dat ik, net als de voorgaande schrijvers, wil melden dat de nummerweergave na de wijziging niet helemaal correct meer werkt, en om dan nu maar de schuld op de gebruikte apparatuur te schuiven vind ik een tikkeltje goedkoop.

    Duidelijk is inmiddels wel, dat na de samenvoeging van de 3 providers, de service (als die er al was, maar dan spreek ik uitsluitend op eigen ervaring....) er beslist niet beter op geworden is, of nog zal worden. De nadruk komt m.i. steeds meer te liggen op het management systeem, dat steeds meer zijn intrede gaat doen bij dergelijke omvangrijke bedrijven, en daarbij wordt uitsluitend naar kosten/baten gekeken (cijfertjes dus...) en daar trekken consumenten van de provider alleen maar een lastige wissel op!!

    Gr,
    Ron
     
  5. Ik heb ook problemen met nummerweergave, basisstation + modem gereset.
    Heb een Atlanta EPX2203 modem en een profoon telefoonset. Moet denk ik ook de HD maar eens bellen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina