1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nummerweergave weg na upgrade netwerk

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door msmal, 9 feb 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb net gebeld naar de helpdesk.
    Gelukkig hoor ik dat ik niet de enige ben,dit probleem is dus al bekend bij Multikabel.
    Ze gaan of zijn er al mee bezig en ik krijg een email als het is opgelost.
    We wachten het rustig af,ik kan zolang nog wel even zonder nummerweergave.

    In ieder geval iedereen bedankt voor de reacties.
     
  2. Sinds donderdag 28 februari is het telefonie netwerk bij ons overgezet naar het casema netwerk en sinds dien hebben wij ook geen nummerweergave meer. We hebben hier al meerde malen nu met multikabel contact overgenomen het enige wat zij zeggen is dat er aan gewerkt word.
     
  3. Zoals al eerder hier vermeld: basisstation even van de spanning af halen.

    Met groet,
    Tom
     

  4. Even goed lezen Tom.
    Het is geen kwestie van resetten,dat is allemaal al geprobeerd.
    Het probleem ligt bij Multikabel en dat erkennen ze zelf ook.

    Elsido,hebben jullie een ander merk dan mij of ook een Fysic?
     
  5. Wij hebben profoon telefoons. Onze buren hebben ook geen nummerweergave meer en kennissen uit andere delen van den helder die telefonie hebben van mk hebben ook geen nummerweergave meer. Resetten heeft geen zin. zowel modem als telefoon gereset.
     
  6. Voor degene die zijn gemigreert naar Casema netwerk, bestaat de kans dat bij sommige handsfree telefoons nummerweergave het niet doet.
    Advies van mij is (heeft bij mij ook geholpen) om het basisstation van de spanning te halen.
    Dit heeft niets te maken met een reset (van de spanning af halen) van de modem, wat op zich geen kwaad kan, maar dan voor een andere reden.
    Bij de meeste (?) klanten die het basisstation van de spanning halen, werkt het. Er wordt niet nagevraagd welk merk de telefoons zijn.

    Met groet,
    Tom
     
  7. Als alle Profoons het ook niet doen zijn er genoeg mensen zonder nummerherkenning.
    Ze zullen dan ook gerust genoeg klachten krijgen om er wat aan te doen.
    Ik wacht het dan ook gewoon af tot het weer werkt.
     
  8. Bij mij werd dat wel gevraagd door de helpdesk.

    Dat is een goeie link,Tom.
    Er wordt dus zeker aan gewerkt zie ik.
     
  9. Bij een kennis van mij is het Motorola modem vervangen door een ander type modem (merk nog onbekend). de monteur vertelde sinds de aanpassing in het netwerk het probleem zich voor doet, er geen peil op te trekken valt wie of waar de storing voor doet. Na de modem ruil werkt alles weer uitstekend.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina