1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Uitkleden die handel: onderling bellen met abonees

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Schumi28, 4 feb 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Jullie lopen allemaal wel erg hard van stapel hoor!!
    Van alles gaat nog veranderen. Ook de producten die jullie hebben kunnen straks in een bundel. Het gaat alleen om de mensen die alleen maar telefonie hebben. Kijk op www.casema.nl en zie, daar is alles mogelijk met een bundel. Alle mogelijkheden passen in een bundel. Er is dus geen reden om te downgraden en dergelijke dingen meer. Willen die drie partijen helemaal gelijk op lopen dan zal alles op zijn kop moeten.
     
  2. Ik heb het nagevraagd en er is gewoon geen X-Tra bundel en dus moet ik gewoon 50% betalen. Zal best dat dat nog gaat veranderen, tot die tijd betaal ik 50% en dat is 50% te veel.
     
  3. Je hebt volgens mij helemaal gelijk, bij Casema is nu precies mogelijk wat ik zou willen. Nog maar even geduld hebben denk ik.
     
  4. Misschien verstandig als je alles nog eens goed leest, het is namelijk zo dat iedereen die het Extra abonnement heeft en belt, dus ook wordt getroffen!
     
  5. Eh, wat dan ?? Want bij Casema hebben ze helemaal geen gratis onderling bellen ......

    En als je op de Multikabel site kijkt is ook alles mogelijk wat je wilt, alleen klopt dit niet meer straks.....

    Ofwel:
    In deze transitieperiode gaan er heel veel zaken wijzigen, zowel bij Multikabel, Casema als @Home en wat er nu op de verschillende websites staat is totaal niet representatief voor de situatie die over een paar maanden is ontstaan. En je hoeft er niet vanuit te gaat dat het "beter" zal gaan worden want anders waren deze wijzigingen nu niet in gang gezet. Dat doet men niet zomaar, daar moet een ontwikkeling in zitten die in de toekomst ligt.

    Als Multikabel nu dus begint met het uitkleden van Xtra abonnement en andere extra'tjes die er nu zijn zoals een eigen mailserver draaien e.d. gaat afschaffen, weet je dus al wat de plannen voor de toekomst zullen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat dit nu eerst uitgekleed wordt om over een paar maanden weer ingevoerd te worden.....
     
  6. Kortom: alle X-Tra abonnees direct per telefoon gaan klagen zodat het in elk geval gehoord wordt, elke klacht meer is er 1!
     
  7. Je hebt inderdaad gelijk Cees :-(

    Ik ben zelf nogal positief ingesteld en misschien komt het allemaal wel goed.

    Morgen zal ik in ieder geval wel een klacht neerleggen bij Multikabel misschien dat dit ons wat gaat helpen.
     
  8. Waarom laat MK de X-tra klanten in dit geval stikken?

    Heeft MK teveel kosten aan deze relatief kleine groep gebruikers, maken wij gebruik van andere hardware, andere lijnen?

    Ik begrijp deze actie niet zo heel erg maar ik zal waarschijnlijk wel niet de enige zijn :-(
     
  9. Mensen, dat is toch geen oplossing...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina