1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Uitkleden die handel: onderling bellen met abonees

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Schumi28, 4 feb 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Re: hoe bedoel je, genaaid worden!

    t/m 8 maart staat op de brief (aan de achterkant heel sneaky dat die box dus toch nog 15 piek kost incl smartcard die ik al heb)
     
  2. In de brief die we vandaag kregen staat de uiterste overstapdatum vóór 1 maart.
     
  3. Klopt, je kunt gewoon vanaf multikabel weer terug naar kpn met nummerbehoud.

    En ik dacht nog wel dat we straks naar heel zesko gratis zouden kunnen bellen, blijkt dat we gewoon niet meer gratis kunnen bellen...kom ik even mooi bedrogen uit.

    Je kunt je afvragen hoe lang deze middenweg dat in stand blijft, want uiteindelijk trekken ze toch alles gelijk. Dus het zou goed kunnen dat je halverwege dit jaar als bundel klant ineens een brief krijgt dat je niet meer gratis onderling kunt bellen.

    Ik snap sowieso niet waarom dit niet gratis is, even plat beredeneerd, als ik van de newsserver download of upload 'kost' dit multikabel meer dan dat ik een gesprek voer met een andere abonnee binnen Multikabel/Casema gebied.
     
  4. Begrijp ik hieruit goed dat er dus actief wordt gelobby'd om van Xtra over te gaan stappen naar een Power-Bundel en dus mensen met een snel abbonnement wordt aangemoedigd om maar over te gaan naar een langzamere variant waarvan Ziggo/Zesko straks minder inkomsten heeft??
     
  5. Of het technisch mogelijk is weet ik nog niet precies maar ik zit aan een alternatief te denken.

    - downgraden naar een Family bundel (MK ook weer blij :evil: ) met het voordeel van gratis onderling bellen en nog een gratis decoder ook
    - een extra ADSL lijn aanvragen bijvoorbeeld via Alice voor het internet gebruik

    Huidige kosten: € 69,95 (internet) + € 16,90 (radio + TV) + € 10 (Telefonie) = € 96,85

    Nieuwe kosten = € 29,95 (internet) + € 49,95 (bundel) = € 79,95
     
  6. Ik denk als MK nog lang zo door gaat, ze een X-aantal klanten minder hebben. ze zijn niet de goedkoopste, betrouwbaarheid in HHW is ook niet alles.
    - Regelmatig klapt de internetverbinding.(als ik met volle snelheid aan het downloaden ben).
    - Digitale TV heeft regelmatig blokkerig beeld.
    - De telefoon verbinding is af en toe dood.(al gaat dit de laatste tijd beter)

    Zou dit de ware reden zijn dat ze de klanten naar power willen hebben? Kan de hardware van MK de snelheid niet aan??

    Misschien moet ik deze vraag aan MK stellen. "Wat weerhoud mij ervan om weg te gaan bij MK?"
     
  7. kijk dat zijn de voorbeelden. Ga zo door Mick.

    Wie weet kunnen we een "wegaanmetzijnallenaaralice" korting krijgen.

    Of een Schotel en Alice. Tel over naar een goedkopere provider. Hup van heel MK af.

    Zou ik dan ook die 100 gulden borg een keer terug krijgen? :roll:

    Als ik er zo over nadenk .... :evil:
     
  8. Inderdaad Cees, tot 1 maart de tijd om over te stappen en daarbij ontvang je een gratis ontvanger en deze regel is ook nog eens vet gedrukt. Ik heb vanmorgen nog eens gebeld en ze adviseren gewoon powerbundel te nemen en anders gewoon zo blijven zitten en dan 50% telefoonkosten betalen en als je er niet mee eens bent dan schriftelijk opzeggen en ben je van alles af.

    Als de helft terug gaat naar een bundel dan kunnen wij X-tra wel vergeten want die gaat er volgens mij op deze manier er gewoon uit, ik denk dat ze daar mee bezig zijn.

    Aura
     
  9. Ik heb vandaag een klacht neergelegd bij Multikabel (bellen optie 4 > 1), ik adviseer iedereen dit te doen, als ze 10 meldingen van hetzelfde krijgen moeten ze er toch wel eens wat mee doen neem ik aan, dus zeker nu nog niet terug gaan naar Power maar eerst klagen!
     
  10. Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. We weten uit ervaring dat bellen en een klacht laten vastleggen echt wel werkt.

    Op een gegeven moment komen er tellertjes boven de alarmgrens en worden er mensen wakker, zeker als het beeld van de provider in het geding komt. Ik kan jullie verzekeren dat MK daar echt gevoelig voor is. Denk dus niet wat haalt het uit, laat maar. Al is het maar om te laten merken, dat de mail die we hierover naar MK hebben gestuurd echt wel ergens op slaat. Je kan er op zijn ergst alleen maar beter van worden.

    Het zal niet de eerste keer zijn dat een hoop stampij hier op het forum en vele klachten MK er toe brengen om beleid bij te stellen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina