1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Uitkleden die handel: onderling bellen met abonees

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Schumi28, 4 feb 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Iedere medewerker is verplicht een telefonische klacht aan te nemen als je dit wilt. Helaas beweren veel medewerkers dat dit niet mogelijk is, mocht de mederwerker dit dus echt niet willen, de naam vragen en in je schriftelijke klacht vermelden. :wink:
     
  2. De medewerker die ik aan de lijn had herhaalde zichzelf keer op keer, ik had die 3 opties die ik eerder heb genoemd of ik kon een klachtenbrief sturen, een collega zou hetzelfde zeggen en kon ik niet te spreken krijgen, ook kreeg ik geen manager ofzo aan de lijn, ook niet na meerdere malen vragen. Heb geen naam genoteerd maar ik kan ook gewoon elke dag bellen hoor :P
     
  3. Wij hebben in het verleden (2007) ook al vaker gevraagd waarom Xtra niet in een bundel zit. Destijds was het antwoord dat er bewust geen Xtra bundel was en ook niet zou komen. Waarom dat is/was bleef nogal vaag.
    Op dit moment geeft Multikabel de korting-voor-goede-klanten (bundels) dus alleen aan de klanten tot en met een power-abonnement.

    Op zich is dat erg vreemd, vooral omdat recent nog door Casema in het kader van de betaling voor de smartcards gesteld is dat bij Casema een 'bundel' gezien wordt als "meer diensten afnemen van Casema". Zie bijvoorbeeld het artikel op deze website (bij "update" stukje naar onderen scrollen)

    Het "gratis onderling bellen" bestaat overigens helemaal niet bij Casema en bij @Home, dus dat er een soort middenweg gekozen gaat worden is misschien te verwachten, maar dat een groep trouwe en meest betalende klanten nu juist gestraft wordt omdat ze formeel geen bundel hebben getuigd niet van een klantvriendelijke houding. Daar is volgens mij domweg niet goed genoeg over nagedacht. In verhouding zijn er maar heel weinig Xtra klanten, die zich nu natuurlijk heel erg zullen gaan roeren, wat veel negatieve publiciteit zal opleveren.

    Toen ik in het begin hoorde over 'onderling bellen' voor abonnees zonder bundel had ik eerlijk gezegd helemaal niet gedacht dat dit ook de Xtra abbonees zou treffen. Ik dacht eigenlijk dat het alleen om de paar mensen die telefonie zonder internet hebben zou treffen. De Xtra klanten zijn ook wel een kleine groep, maar wel je klanten die het meest betalen en blijkbaar wil je die best wel verliezen.

    UPC ziet dit anders, die hebben net de snelheid van hun snelste abbo verhoogd naar 24Mbit met 2.5Mbit upload en gratis telefonie met gratis onbeperkt bellen naar alle vaste nummer in het weekeinde en avond daar nog bij voor veel minder geld dan wat Xtra bij Ziggo/MK kost .....
     
  4. Ik ben het met het meeste wel eens, maar dit is niet waar.
    Aansluitkosten hoef je niet te maken, kijk maar naar alle akties die overal lopen, juist die kosten vervallen daarbij meestal.
    Gedoe voor nieuw nummer? Die neem je toch gewoon mee naar een nieuwe provider? Ik wel tenminste! :lol:

    Nou Cees gister had ik nog bijna lol om mijn schoonouders die dan maar een bundel moeten nemen, maar ook ik stond niet stil bij het verhaal van de Extra klanten die wel alles hebben!
    Ik neem alles af tm het totaalpakket DTV, en vond ook de brief vanmiddag op de mat... :evil:
     
  5. Gevonden op de KPN site:

     
  6. Even heel plat, een snackbar heeft een actie: bij een patatje met saus + een milkshake krijg je gratis een kroket, behalve als dat een patatje oorlog is (het duurste patatje), dan moet je de kroket zelf betalen.

    Dit gaat toch nergens over, alles is hetzelfde, alleen het intenet abonnement is duurder en sneller. Dus dan krijgen we niks...

    De logica is ver, heel ver te zoeken, wat dachten we er van om als X-Tra klanten allemaal eens een mailtje naar Kassa te sturen, wellicht dat er dan wel op wordt gereageerd.
     
  7. Jaja ook ik heb een brief ontvangen, eindelijk is mijn X-tra verbinding goed en nu dit weer. :twisted:
    ik betaal ook elke maand nog ruim tien euro om naar alle andere telefoonnummer te bellen van andere providers behalve mobiel en 0900 nummers.

    nu moeten we downgraden naar een o.a powerbundel en dan weer gratis bellen, volgens mij als alle mensen zometeen een bundel hebben dan schoppen ze vrij bellen helemaal de deur uit en kunnen we allemaal weer meer gaan betalen.

    Als ik nu naar powerbundel ga dan ben ik inderdaad goed koper uit maar ben wel mijn snelheid kwijt of willen ze de X-tra op deze manier helemaal er uit schoppen, volgens mij is dit de volgende ronde.

    Aura
     
  8. Dat slaat op de speciale VOIP telefoonnummers die je bij sommige VOIP aanbieders kunt krijgen (087 dacht ik?). Nummers die uit een normaal netnummer-abonneenummer voor jouw regio bestaan kun je normaal porteren.

    Over die aansluitkosten:
    Standaard rekent KPN die wel, maar er lopen vaak acties waarbij die vervallen als je 'terugkeert'.
     
  9. Re: hoe bedoel je, genaaid worden!

    Yep, je bent zeker wel 35 cent minder kwijt als je van losse producten gaat naar een bundel. We hebben hier nu ook alles nog los. Power, telefoon en TV (63,85 euro) en gaan toch maar wel over op de Powerbundel (63,50 euro).
     
  10. Re: hoe bedoel je, genaaid worden!

    Tot 8 februari krijg je dan nog een (tegen verzendkosten) "gratis" digitale TV ontvanger...... (of die actie verlengd wordt is mij onbekend, zo staat het momenteel nog op de MK website)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina