1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Uitkleden die handel: onderling bellen met abonees

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Schumi28, 4 feb 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dit is toch gewoon een kwestie van goed lezen? Oftewel wat Tom zegt klopt gewoon, en mag ook geen verassing zijn voor anderen... :?
     
  2. Het gaat om 2 acties:
    A: 4 februari 2008 tot en met 16 mei 2008
    B: 1 februari 2008 tot en met 29 februari 2008

    Actie A: Gratis digitale ontvanger bij de Entreebundel en Familybundel, indien: Gelijktijdige aanmelding voor de diensten internet én telefonie in een Bundel geeft recht op het actieaanbod: Dus dat wil zeggen, dat of het een nieuwe klant is of een klant met alleen maar een abonnement op tv, die de entree of familybundel afneemt.
    Of nieuwe klant of een klant met alleen een aonnement op tv, die dan een power abonnement afneemt, die heeft recht op de decoder met harddisk.

    Actie B: combinatie van Televisie, Internet en/of Telefonie naar een Bundel. dat geldt dan voor klanten die tv en internet hebben of klanten die tv en telefonie hebben en die gaan bundelen hebben dan recht op een decoder tegen 15 euro vergoeding.

    In beide acties geldt dat ert een contractsduur van 12 maanden zijn.

    Met vriendelijke groet,
    Tom
     
  3. Denk je nu echt dat iedereen in staat is met mathematische precisie een analyse te maken van de manier waarop deze voorwaarden zijn gesteld?

    Je kan dan wel stellen dat het er "gewoon" staat, het staat er nl. niet "gewoon", althans niet gewoon genoeg opdat IEDEREEN het begrijpt. En dat is hoop ik toch wel de bedoeling van MK. Als bestuur zijn we redelijk ingewijd, maar ook wij hebben aardig zitten puzzelen wat nu eigenlijk de bedoeling was en zagen voldoende "gaten" om MK formeel een toelichting te vragen, welke tot op heden nog steeds is uitgebleven.
    Wellicht is men dermate tevreden over de tekst dat men een toelichting niet noodzakelijk vindt "omdat het er toch gewoon staat?".

    Zoals kingpin het weergeeft is toch een manier waarop veel meer mensen het in één keer begrijpen?
     
  4. Tom, wat je schrijft is ondertussen ook zoals ik het nu begrijp, maar het blijft een zeer vage tekst die je op verschillende manieren kunt interpreteren. Nu is dat vrij vaak zo met acties, maar het is niet erg duidelijk en klantvriendelijk om het zo te omschrijven vind ik.

    Vooral omdat de voorwaarden op 2 plaatsen niet gelijk zijn.....
    Op de Multikabel Website staan weer iets andere voorwaarden dan op de site die in de nieuwsbrief aangekondigd is ( http://www.allesin1pakket.nl/ )

    Ik schreef dit al eerder, als je de voorwaarden op allesin1pakket.nl bekijkt voor de 'overstap-actie' kan niemand daar aan meedoen, omdat daar voor die actie ook staat: "Dit aanbod geldt alleen voor nieuwe klanten die nog geen abonnement op de aangevraagde dienst hebben". Dat is dezelfde tekst die bij het harddisk-aanbod staat. Als je daaraan vast houdt zou met "dienst" dus de bundel bedoeld worden en ben je dus nieuwe klant als je nog geen bundel hebt. Maar goed, zo wordt het blijkbaar niet bedoeld, maar de tekst is wel zo te interpreteren.

    Het PVR aanbod geldt dus eigenlijk alleen voor mensen zonder internet (maar die zullen over het algemeen niet met power beginnen) of voor ADSL klanten die terugkomen bij Multikabel. Het overstap-aanbod loopt alleen deze week nog.
     
  5. Precies, dit zou niet mogen. Maar aangezien het voor een groot deel van de mensen in dit topic onduidelijk is, geeft dit toch aan dat de communicatie niet duidelijk genoeg is.

    Er is niet voor niets een aparte afdeling voor communcatie. Daar mag je dan ook van verwachten, dat ze teksten kunnen maken die niet alleen leesbaar zijn door mensen die vroeger minimaal een 8 hadden voor begrijpend lezen.
     
  6. Schreven ze maar voor die doelgroep, dan stonden er geen fouten in tenminste ....
     
  7. Mijn vader had al geruime tijd de Familybundel. Toen hij deze week MK belde en aangaf dat hij ook Digitaal wilde gaan kijken maar nooit het aanbod had gehad voor een digitale decoder stelde hij de vraag of dit alsnog kon.

    Zij moest even overlegen en dat was geen probleem en de decoder wordt netjes opgestuurd a 15 euro.

    MK gaat dus vrij soepel om met de regels.
    Dit ter jullie info.
     
  8. Ik zit net mijn bankafschriften te bekijken en tot mijn grote verrassing heeft Multikabel voor het gemak maar even de incassorekening van mijn X-tra internet abonnement aangepast.

    Mijn werkgever betaald dit al sinds jaar en dag en ze hebben het sinds deze maand samen gevoegd met mijn telefoon abonnement.

    Daarnet MK maar even gebeld met de vraag of ze niet eerst vooraf de klant hiervan op de hoogte dienen te stellen en me in ieder geval de mogelijkheid te geven om er op te reageren. Per vandaag is er een brief de deur uit gegaan waarin MK uitleg geeft over de aangepast incassowijze.

    Uiteraard ben ik het hier abosuluut mee eens en ik heb mijn beklag gedaan en tevens het verzoek gedaan om de incassowijze per ommegaande weer aan te passen naar mijn werkgever. Kijken of ik er nog een reactie op krijg.
     
  9. Het lijkt me, dit zo te lezen dat je werkgever je op de hoogte had moeten stellen en niet Multikabel.
    Je werkgever heeft vorig jaar hierover al een brief gehad.
     
  10. Ik ben binnen ons bedrijf ook degene die verantwoordelijk is voor het internet maar MK heeft ook vorig jaar deze actie erdoor proberen te drukken ZONDER enige correspondentie.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina