1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Uitkleden die handel: onderling bellen met abonees

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Schumi28, 4 feb 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo gaat lekker alles uitkleden :D :!: :D

    En op de website van MK staat gewoon:

    Bellen via de kabel is makkelijk en goedkoop. Als u kiest voor telefonie van Multikabel, dan belt u met alle andere Multikabel Digitale Telefonie abonnees helemaal gratis!
    En natuurlijk gewoon met uw eigen toestel en uw huidige nummer.
     
  2. Maar waarom? Om koppelverkoop te kunnen toepassen.
    Maar...... er ligt een wetsvoorstel om koppelverkoop bij telecombedrijven helemaal te verbieden...... Hoop dat die wet er snel doorkomt...... dan heeft Ziggo niets aan dit soort wijzigingen.
     
  3. In dit geval ook ?? Wat ik me afvraag:
    Zijn er uberhaubt klanten bij Multikabel met telefonie die geen bundel hebben?? Als je telefonie afneemt heb je over het algemeen toch al internet via Multikabel en een TV basisabbo heb je nodig om telefonie of internet te kunnen nemen (vanwege de signaal-leverantie), dus heb je altijd een bundel.

    Eigenlijk lijkt dit dus een non-issue, of zie ik iets over het hoofd ??
     
  4. bv mijn schoonouders hebben echt alleen telefonie via multikabel.
     
  5. En helemaal geen internet ?
     
  6. nop...
    Tegenwoodig leverd Multikabel standaard een heel lichte internetverbinding mee met telephony only abonnementen, maar die wordt niet gebruikt, en is ook echt alleen een lekkermakertje met die wel heel trage snelheden...
     
  7. Okee, in dat geval heet het geen bundel en wordt het dus duurder voor onderling bellen. Maar ik denk dat dit in verhouding heel weinig klanten zullen zijn....

    Het voordeel van "kabel-bellen" zal dan voor hen niet zoveel meer zijn, zeker nu KNP ook allerlei voordeel-abbo's heeft. KPN heeft soms aanbiedingen om zonder aansluitkosten weer terug te keren en is misschien dan een alternatief? Bij tariefswijzigingen kun je altijd een eventueel contract ontbinden. Misschien zinvol om eens te onderzoeken
     
  8. contract is altijd te ontbinden bij dergelijke wijzigingen, maar dat maakt sowieso niet veel meer uit gezien er geen lange opzegtermijnen meer zijn bij Multikabel.

    Ik smeer ze wel een entreebundel aan, ze willen toch gaan leren omgaan met de pc ergens dit jaar... :lol: Internet mag dan toch eigenlijk niet ontbreken vind ik :wink:
     
  9. pkw

    pkw New Member

    hoe bedoel je, genaaid worden!

    ik heb geen voordeelbundel maar neem wel alle producten afzonderlijk af (en betaal daar behoorlijk voor). dan krijg ik als "cadeautje" een brief thuis dat ik met abonnees onderling niet meer gratis kan bellen. heel vreemd!!
     
  10. Re: hoe bedoel je, genaaid worden!

    Waarom heb je dan geen bundel?
    Er is tegenwoordig geen jaarcontract meer en je betaalt maandelijks minder dan afzonderlijke producten. Eigenlijk heb je dus gewoon een bundel zonder als zodanig geregistreerd te staan toch ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina