1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

echo eigen stem

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Gijs1, 28 jan 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar daar heeft hij niets aan in Multikabel gebied. Via het nieuwe 0900 nummer wordt je doorgezet naar je lokale helpdesk, die zit voor multikabel gebied in Alkmaar
     
  2. Ik heb het oude nummer niet geprobeerd. Bij 0900-1884 moet ik mijn postcode opgeven en krijg dan de melding dat het "tijdelijk" niet bereikbaar is. Vandaag hoefde ik ook mijn postcode niet op te geven, maar werd direct de verbinding verbroken.

    Zojuist nog geprobeerd te bellen met iemand die ook via ex-multikabel belt. In 2 minuten tijd 3x de verbinding verbroken en zeer slecht te verstaan. Dit is echt gewoon waardeloos.

    Ik heb nu XS4ALL aangevraagd, ik was Multikabel al enigszins zat, maar ben er nu wel klaar mee. Ook nog een maand extra betalen door dat stomme trucje van maand vooraf.
     
  3. Hier heb ik ook soms last van.
     
  4. opgelost

    Uiteindelijk toch de helpdesk aan de lijn gekregen (na 20 minuten wachten), maar het probleem is ondertussen opgelost, het modem bleek niet goed te zijn en is vervangen door een nieuw exemplaar.
     
  5. Ik signaleer meer problemen met de helpdesk, misschien toch eens tijd om wat te polsen..
     
  6. echo en kraken

    Klopt helemaal!!!!die klachten heb ik ook,en gebeld met ziggo klantenservice,en er werd ook gevraagd of het niet aan de telefoon kon liggen(had ik met multikabel geen last van),ze konden mij niet echt helpen,de lijn was goed werd mij verteld.Maar ik moest even de lijn resetten(dus stekker eruit halen)Sindsdien gaat het nu beter en hoop dat het zo blijft.Misschien heb je hier iets aan.:wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina