1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

afgesloten zonder aanmaning of brief

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ict-boy, 22 jan 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gisteren belde mijn vriendin op, ze wilde tv kijken (digitaal) maar ze kreeg e16 meldingen. Ik raade haar aan de stekker er even uit te halen aangezien dit meestal werkt. Dit hielp niet. Ik heb bij thuis komst gelijk een fabrieksreset gedaan (dit is kennelijk af en toe nodig) maar ook dit mocht niet helpen. Gebeld met Multikabel, de eerste keer dat ik belde werd de telefoon zeer onbeschoft er op gegooid. Nogmaals bellen dan maar. Iemand aan de lijn gekregen, die me in korte tijd kon uitleggen wat er aan de hand was. We zijn afgesloten! Ik melde dat ik dit vreemd vond want ik kon nog gewoon bellen met multikabel en kon internetten. Dit vond ze aan de telefoon ook vreemd. Het zou gaan om een rekening die in november niet betaald zou zijn.
    Gauw onze gegevens er bij gezocht en het klopte. Deze was niet betaald. Ik heb gelijk aan de telefoon duidelijk gemaakt dat ik het vreemd vind dat ik geen aanmaning gehad heb of een brief met daar in we sluiten u af als u niet betaald. Dit vonden ze ook vreemd maar het was niet anders.

    Er ging in eens een lampje bij me branden want vorige week was ik gebeld door multikabel op mijn mobiel (dit gebeurd wel vaker meestal voor reclame) ik heb gelijk aan de telefoon gemeld dat ik aan het werk was en dat ze beter op het huis nummer konden bellen daar was iemand thuis. Er is me op dat moment ook niet verteld waar het over ging.
    Er is niet naar ons huis nummer gebeld.

    Met spoed is het openstaande bedrag betaald. Maar er zouden wel heraansluitingskosten in rekening gebracht worden. Dit laatste vind ik belachelijk want dit was niet gebeurd als Multikabel eerder aan de bel getrokken had. Tevens heb ik behoorlijk wat storingen gehad. zowel internet als telefonie als digitale tv. Ik heb een boze brief naar multikabel gestuurd hier over, met oa daar in dat ik niet van plan ben de heraansluitingskosten te betalen. En dat ik het idee heb dat de kwaliteit dit ik gewend was van Multikabel hard achteruit gaat. Ik heb gelijk per 1 maart mijn digitale totaalpakket om laten zetten naar het bassis pakket. Want nu ik een HD tv heb zien sommige tv kanalen er niet uit. Het vreemde is dat ik nog steeds kan bellen thuis (internet doet het sinds gisteravond 22:00 uur niet meer).
    Allemaal zeer vreemd. Ben benieuwd wat Multikabel doet.
     
  2. Als Multikabel het signaal afsluit word normaal gesproken de fysieke aansluiting dichtgezet1.
    Dit zou dus inhouden dat zowel tv digitaal en analoog als ook het modem volledig niet meer werken...
    Ik vraag mij daardoor sterk af of dit een afsluiting betrefd wegens wanbetaling of misschien toch een storing?
     
  3. Ik heb gisteravond bij thuis komst gekeken of ik weer op internet kon en of digitale tv het weer doet. Dit is niet het geval. Gelijk maar even gebeld met Mulltikabel. Ze dame aan de lijn kon me vertellen dat ik nog steeds afgesloten was en dat ze dit soort afsluitingen in fases doen. Product voor product. De betaling was nog niet in het systeem verwerkt en volgens haar ook nog niet binnen. Er werd gevraagd of ik het goede bedrag overgemaakt had? Gemeld dat ik dit niet kan controleren want ik heb geen internet thuis ( je gaat niet op je werk je bankzaken zitten doen). Dit snapte ze. Vanavond nog maar eens kijken of ik weer tv heb.
    Het is dat ik 2,5 km van de dicht bijzijnde KPN centrale zit anders had ik gelijk adsl aangevraagd.
     
  4. Ja, zou ik zeker doen want KPN of een andere ADSL provider sluit je tenminste niet af bij een betalingsachterstand...... :roll:
     
  5. Betalingsachterstand zonder dat ze dit melden bedoel je.
    Je mag blij zijn als je van KPN een klopende rekening krijgt, daarom had ik hen de deur gewezen en Multikabel genomen.
     
  6. en ik heb weer internet en digitale tv. Kijken hoe snel ze op mijn brief reageren. :)
     
  7. Nou, dit ligt echt niet aan Multikabel hoor. Sommige mensen snappen blijkbaar nog steeds niet dat je met een groot LCD scherm elk detail haarscherp ziet en dus ook de "matige" kwaliteit van een SD signaal. Probeer je oude TV weer eens terug te zetten, dan zie je dat alles opeens weer veel scherper lijkt (en natuurlijk ook erg klein :lol: ).
     
  8. Een paar meter verder er vanaf gaan zitten wil ook wel eens helpen. :wink:

    Eric
     
  9. mijn nieuwe tv is slechts 8cm groter dan mijn oude. nu 82cm lcd philips vroeger 76 cm samsung. De afstand van de tv tot de bank is meer dan 2 meter, dus dat zou goed moeten zijn.
     
  10. Vroeger ook een LCD of was dat een beeldbuis?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina