1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

problemen met Samsung DCB-B270R

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door paultje1966, 11 jan 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb in December 2007 bij het afsluiten van een bundel abonnement de Samsung DCB-B270R gekregen deze ging echter na 3 weken stuk nu heb ik een Humax IR-Fox C als vervanger gekregen. Ik wilde echter graag de Samsung DCB-B270R terug maar volgens multikabel was dit niet mogelijk omdat ze zoveel problemen hadden met de samsung dat ze weer overgestapt zijn op de humax. Is dit een normale gang van zaken?[/list]
     
  2. Is volgens mij gewoon een slap verhaal om jou de mond te snoeren.

    Ik heb ook die Samsung gekregen na het afsluiten van de bundel in december en bij mij doet ie het perfect, nog geen enkel probleem mee gehad.

    Ik heb voordat ik die afsloot specifiek geinformeerd naar de decoders, en ze vertelde mij dat ze momenteel alleen de Samsung uitgeven wordt bij nieuwe abbo's.

    Beetje vreemd verhaal dat ze nu weer wat anders beweren...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina