1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

weer traag internet geen telefoon

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door maxtijn, 30 dec 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dit topic is op slot, ik dacht ook dat het afgerond was : http://mgv.multikabel.nl/phpnuke/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1820

    Maar:Vandaag zijn de problemen weer terug, precies hetzelfde.(internet traag, niet kunnen bellen)

    Multikabel wil er nu niets aan doen, maar kan op 2 januari een monteur laten kijken :evil: :evil: .
    Ze verwachten op afstand niets te kunnen doen, vorige keer lukte dat wel??
    :?: Zijn ze niet verplicht er snel iets aan te doen, ook omdat ik niet kan bellen?

    Het is zwaar balen, neem je eindelijk vakantie kan je niet internetten.
     
  2. Modem van de spanning, router van de spanning pc uit, dan omgekeerd weer alles rustig op de spanning zetten.
    ga je ipv de pc een laptop aansluiten, zoals in je vorige posting, dan weer modem van de spanning en weer op de spanning zetten dan je laptop aan.
    Misschien een beetje flauw, maar zit je telefoon in line 1?
    succes,
    Tom
     
  3. Hey,

    Telefoon storingen hebben prio 1 bij Multikabel..

    Je moet de steekwoorden Telefoon en "doet het niet" laten vallen.. Niet van hij doet het af en toe wel .. Gewoon hij doet het niet..

    Verplicht is een groot woord natuurlijk, je weet in wat voor tijden we zitten.. Niet veel mensen werken op deze dagen, en het is vaak mega druk omdat nu opeens iedereen tijd heeft. Zijn allemaal factoren die meespelen he.. Als je het vandaag (zondag) aangemeld hebt, is 3 dagen nog wel redelijk! Probeer dit eens bij een ADSl budget lijn en je kan zeker 2 weken wachten..

    Je kan restitutie vragen aan Multikabel, ze hebben er regels voor geloof ik. Volgens mij zijn ze nog best wel gunstig voor de klant..

    Heb je wel je oude ticket nummer gebruikt? Of heb je een nieuwe storing geopend? Mijn ervaring is dat het allemaal sneller gaat als je je oude nummer blijft gebruiken..
     
  4. Bedankt voor jullie reacties,

    Door de spanning er af te halen is modem en router gereset, de telefoon zit idd in line 1.

    De telefoon doet het echt niet, "het nummer wat u probeert te bereiken blabla", en dat hebben we ook aangegeven.

    Ik neem aan dat het een nieuw storingsnummer heeft, het oude was immers (heel kort) opgelost.
    morgen maar weer bellen, misschien kan ik wel ergens een modem ophalen of wat dan ook.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina