1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

2 maanden gratis digitaal pakket

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door roksan, 26 dec 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijkbaar lees ik ergens over de algemene voorwaarden heen dat als je het HD pakket afneemt niet in aanmerking komt voor de twee maanden gratis digitaal totaal pakket.

    Wie helpt mij om dit in de algemene voorwaarden terug te vinden?

    Nu ben ik gewoon 20 euro armer zonder dat ik het van te voren wist.

    Waarom krijg ik dan officieel van Multikabel een uitnodiging om hieraan mee te doen???
     
  2. Je bedoelt dus dat je HD wilde hebben en dit dus gelijk aangegeven hebt aangezien HD niet in het totaal-pakket zit ???

    Misschien moet je even de klantenservice bellen, op deze pagina staat dat je alle pakketten gratis 2 maanden gratis kunt kijken. Bevalt het niet dan kun je het binnen die 2 maanden weer opzeggen. Lijkt me dat je dit dus gewoon nog kunt regelen. Misschien even uitleggen waarom je dat niet gelijk gedaan hebt. (de "premium" pakketten -wat HD is- staan zo te zien los van de keuze-pakketten dus zou het moeten kunnen)

    Of had je dit al afgesloten voordat deze actie ging lopen ?? (dat is het nadeel van acties als je net iets in de winkel gekocht hebt en de dag erna is het in de aanbieding :? )
     
  3. Het HD pakket heb ik al een hele tijd. Het standaard digitale pakket ook. Volgens de klantenservice geldt de actie niet als je een HD pakket afneemt. Alleen ik ben blijkbaar zo kippig dat ik nergens kan vinden dat als je het HD pakket hebt, je niet in aanmerking komt voor 2 maanden het totaal pakket te proberen.

    Ik betaal dus wel het normale bedrag voor het HD pakket. En nu dus ook voor het totaal pakket.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina