1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

verbinding soms gewoon weg

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door bossie, 23 dec 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. OK de volgende keer als mijn verbinding weg is zal ik eens alleen het modem resetten en dan nog eens kijken.

    Volgens deze topic is het wachtwoord motorola en dat klopt ook 2150E, heb ik ontdekt.

    grt Piet.
     
  2. Wow.... Dankjewel. En de oplossing staat nog wel op ons eigen forum :oops:

    Was al lang op zoek hier naar, maar nooit wat kunnen vinden. Toen dit gepost werd (2006) had ik zelf nog een ander type modem en er toen blijkbaar geen aandacht aan geschonken.

    O ja, check als je weer geen verbinding hebt of je nog wel de status van je modem kunt opvragen voordat je hem reset.
     
  3. Over welke verbinding heb je het nu? PC <> Router of Router<>modem.
    ( controle of je wel naar je default gateway adres kan komen )
     
  4. Geen van beiden, is hier aan de orde.
    Als de verbinding wegvalt dat kan ik connecten met de router en met de moden.
    @CeeS vaavond viel ie weer weg, en het modem had geen status, dat wil zeggen geen IP.
    Dus ik moest de spanning er maar weer even afhalen.

    grt Piet.
     
  5. Lijkt me dan wel duidelijk dat het probleem in je modem zit, want als je wel kunt inloggen in het modem en de status opvragen heb je geen probleem met MAC adressen of zoiets.

    Ik zou dus even met de helpdesk bellen en dit even uitleggen. De beste oplossing lijkt mij dat ze je een nieuw modem opsturen, want als je signaal verder goed is heeft het sturen van een monteur ook geen zin. Grote kans dat je modem af en toe crasht en dat dit met een ander opgelost is.
     
  6. Ik ga ze bellen, bedankt voor het meedenken.

    Grt Piet.
     
  7. Regelmatig gebeld en gezeurd, maar een jaar verder, heb ik nog steeds de zelfde problemen.
    Vandaag kreeg ik deze email:
    Via de website heeft u een vraag gesteld over uw Ziggo-diensten.
    Ik heb u een verhuisdoos toegestuurd met daarin een vervangende wandcontactdoos en een signaalverdeler. Normaliter wordt een verhuisdoos alleen verstuurd bij een verhuizing. Echter, na het controleren van uw modem blijkt dat het signaal regelmatig slechte waarden vertoont. Door de huidige componenten te vervangen kan het probleem verholpen worden.
    Het modem dient tijdens het plaatsen van de wandcontactdoos en de signaalverdeler ontkoppeld te zijn van de stroom. Let er ook op dat de witte coax-kabel niet te strak in het modem geschroefd wordt. Deze dient handvast aangedraaid te worden. Indien de problemen zich nog steeds voordoen na het plaatsen van de toegestuurde componenten, dan verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice. Wij helpen u dan graag verder. Op dat moment kunnen wij uw modemwaarden opnieuw analyseren met de geinstalleerde nieuwe componenten.
    Onze excuses voor het ongemak. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.



    Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.

    Met vriendelijke groet,
    D. M**** (mod-edit - naam medewerker verwijderd - zie forumregels)
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo

    Dan ben je een jaar aan het lijntje gehouden er weas zelf een klantenservice persoon die mij vertelde dat zij wel zo'n goed modem zou willen hebben als ik had.
    Ik heb haar direkt voorgesteld te ruilen........maar nee hoor!
    Heb ik ff mazzel dat er een klanenservice piepeltje is gestruikeld over mijn email.
    En serieus aan het werk is gegaan:
    :applause::applause:Er is nu geconstateerd dat mijn modem slecht presteert!:applause::applause:

    Eens kijken waar dat nu weer toe leidt.:schater:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina