1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Software release Samsung DCB-9401R

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door anoniem, 21 dec 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb de 9401 laats ook geupdate. Ik had er voor geen problemen en nu ook nog niet dus tot zo ver ik heb kunnen zien, niet echt een verschil gemerkt.
     
  2. Dubbele update gedraaid en nog steeds freezed hij af en toe. Verder merk ik weinig verschil, zappen zelfde tijd beeld kwaliteit nog hetzelfde.
     
  3. Bedankt voor jullie terugkoppeling.

    Cees, ten aanzien van de panasonic geldt nog steeds de software die ook in juli / aug is gebruikt.
    Volgens de MK helpdesk wordt door veel gebruikers nog steeds gebruik gemaakt van de oude software. Bij de koppeling op het casema netwerk in aug kon de panasonic recoveren na een netwerk installatie zonder dat een software upgrade is uitgevoerd door de gebruiker.

    Bij de aanpassingen en uitbreidingen zoals gepland zijn voor 9 januari kan de panasonic NIET recoveren met/na een nieuwe netwerk installatie, indien de software niet geupgrade is !
    Als de box wel geupgrade is dan zal de ontvanger alle aanpassingen van het netwerk netjes moeten doorvoeren in zenderlijst.
    De boxen met de oude software zullen services verliezen en ook na een herinstallatie ruim 40 services NIET tonen, waaronder RTL4/5 etc.
    Deze symptomen duiden in dat geval op een box met oude software. In dat geval moet eerst de box geupgrade worden en vervolgens een nieuwe netwerk installatie uitgevoerd worden. Een factory default is in dat geval ook aan te bevelen.
     
  4. Bedankt voor de uitgebreide uitleg !
    Dan weten we wat we mensen met problemen in het forum kunnen melden :wink:
     
  5. Zet dat dan ook in de brief. Nu heb ik twee nachten mijn decoder aan laten staan omdat de software update dan beschikbaar zou komen (aldus de mk helpdesk). Drie telefoontjes en een blik op deze site leren mij dat er dus -voor mij- helemaal geen update nodig was.

    Ik word een beetje moe van MK.....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina