1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

GRATIS, maar het kost u wel 35 euro

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door jeronimoxxxxx, 20 dec 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je kunt nu gratis een digitale ontvanger krijgen als je je aanmeldt voor een 3 in 1-bundel. Het kost je echter wel € 35,-.

    In noverber aangemeld, staat er dit op de rekening
    ( eenmalige kosten
    Kosten Doe-Het-Zelf Pakket
    39,00
    Korting kosten Doe-Het-Zelf Pakket
    -39,00
    )

    Krijg ik in December weer een rekening met dit
    (eenmalige kosten
    Bijdrage Digitale Ontvanger
    35,00
    )

    Dus 2x eenmalige kosten!!

    Ik bellen,...nu blijken dit de verzend kosten te zijn, dit waren de actie voorwaarden van november zeiden ze, ik vraag of ik dit nog kan nakijken, maar dit kon niet meer,.... %^&&**$
    Ik moest het gewoon betalen en ze maar op hun woord geloven.

    ik had hem beter zelf kunnen ophalen voor dat bedrag, wat een stelletje,......... :evil: ongeloofelijk!!!
     
  2. ALS dit zou kunnen, had je naar Roosendaal moeten rijden(?)
    Dus, al met al klopt alles, dus wat is nu het probleem?

    Met groet,
    Tom
     
  3. Het probleem is dat ik het niet kan nakijken wat men zegt, ze kunnen wel zeggen dat de actie van novermber 80 euro is, en dat ik 80 euro aan verzendkosten moet betalen.

    En wat nou Roosendaal? Multikabel zit in Alkmaar, het afzender adres was Alkmaar.
     
  4. Ben, dat klopt. iemand die zich in dit voorbeeld in de maand november heeft aangemeld, kreeg een decoder voor 35 euro.
    In de maand december gratis, met een smarcard en verzendkosten van 15 euro.
    Jeronimo: het magazijn van MK staat in Rosendaal, vandaar mijn opmerking.
     
  5. typisch gevalletje van begrijpend lezen... :?

    eenmalige kosten klopt toch? Heb je dan 2 keer voor hetzelfde moeten betalen?

    IK snap de discussie niet denk ik.... :?
     
  6. bedankt voor de website waar het opstond, mijn probleem was namelijk dat ik nu op de website de aanbieding zie voor 15 euro, en de medewerker van de Helpdesk kon mijn niet deze pagina meer laten zien, ik kon het niet controleren ,dat was mijn probleem , wat nu is opgelost . Thanx voor de verduidelijking :P
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina