1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Serious request @ kanaal 999

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door AW78, 19 dec 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Er is dit jaar een apart kanaal toegewezen waarop de ontwikkelingen in het Glazen Huis in Den Haag 24 uur per dag te volgen zullen zijn. Stem hiervoor af op kanaal 999.



    DEN HAAG - Om 09:20 uur vanochtend heeft prins Willem-Alexander de deur van het Glazen Huis gesloten en mogen Gerard Ekdom, Michiel Veenstra en Rob Stenders er voorlopig niet meer uit.

    Stenders nam woensdagmorgen nog even gauw en met veel smaak een broodje kaas tot zich, Veenstra een broodje ham. Hij zei verder totaal onvoorbereid te zijn.

    De drie dj's vragen met hun actie Serious Request aandacht voor het gebrek aan schoon drinkwater op veel plaatsen op de wereld.

    Mensen kunnen tegen betaling plaatjes aanvragen en ook kan er op verschillende dingen geboden worden, zoals een huiskamerconcert van de band Moke of een heus huwelijk in het Glazen Huis.

    Het drietal hoopt 3 miljoen euro op te halen, aldus Stenders woensdag.

    Het huis staat dit jaar voor het eerst op het Plein in Den Haag. De afgelopen jaren was de Neude in Utrecht de locatie.


    Bron: http://www.nu.nl
     
  2. En op het carrousel kanaal van de analoge TV.

    Zie ook hier
     
  3. Het heeft precies 2 dagen (donderdag, vrijdag) gewerkt. Na een herinstallatie is het kanaal vedwenen. De hele mikmak zaterdag en zondag geprobeerd . (stekker eruit, factory reset, herinstallatie, nogmaals voor de zekerheid zenders zoeken, smartcard eruit, stekker eruit, smartcard eruit etc etc. in willekeurige volgorde)

    Toen maar eens MK gebeld. Nee, geen probleem, gewoon aanwezig. Werd netjes geholpen en serieus genomen. De standaard dingen doorlopen, geen resultaat. De klantenservice laten synchroniseren. Geen resultaat.
    (heb Samsung 270 ) De medewerker opdracht gegeven om de samsung te herinstalleren. (dat was humor :-) ) Kanaal inderdaad daar ook verdwenen. Nogmaals kanaal was er. Nogmaals kanaal was verdwenen. En de andere decoders hadden hetzelfde probleem. Ik vond hem geen enkele keer trouwens. Oftewel eerst volgens de medewerker een stream storing bij radio 3 maar dan zou het kanaal er nog wel moeten zijn, niet? Medewerker vond dat ook. Dus een storing.

    Naja, het loopt nog tot morgen dus ik verwacht niet dat er wat aan gedaan wordt. Maar netjes is het niet.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina