1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Opzeggen abonnement

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door rbos, 18 dec 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik hou het in de gaten.

    Hoe verklaar je dan de downloadsnelheden van de Usenet newsgroup servers. Die liggen rond 200 tot 500 kbs.
     
  2. Welke server wordt er gebruikt? die van Multikabel valt zoals inmiddels bekend onder de probleemhoek, en is dus in onderzoek... Daar halen de meeste mensen nu niet de juiste snelheid.
     
  3. Ik gebruik newsnetserver.com
     
  4. Geen idee, misschien zijn die servers niet sneller. Als je richting de AMS-IX wel je snelheid haalt (http://speed10.multikabel.net staat bij de AMS-IX), is je eigen lijn dus goed en komt elke vertraging die je dan ziet op data die ook via de AMS-IX binnen komt dus vanwege "iets" wat daarachter niet genoeg capaciteit heeft. En dat is dan niet iets waar Multikabel iets aan kan doen.
     
  5. Schrijffout: usenetserver.com

    Nee, deze servers zijn retesnel. Toen ik nog X-tra had kwam alles met de hoogste snelheid binnen. 2 - 2,5 mb/s.
     
  6. Sinds een paar dagen ben ik overgestapt na 9 jaar MK.
    Helaas heeft dit zo moeten zijn.
    Ik betaal nu 30 euro per maand minder en de snelheid is hoger dan het Power abonnement.
    Trouwens ook vreemd: ik belde NOOIT met de MK digitale telefoon en wordt ook NOOIT gebeld maar heb al twee keer 0,07 van mijn rekening af geschreven zien worden. Het is geen geld maar dit moet op 0,00 staan.

    Laat ik wel zeggen dat een werknemer van MK veel moeite heeft gedaan om mij te helpen maar hij kon ook niet buiten de procedures om. Dat kostte veel tijd en dat duurde mij te lang. Anders was ik niet weggegaan bij MK.
     
  7. Ooit aan een bemiddeling via de MGV gedacht? Onze contacten kunnen namelijk heel erg veel. Als trouw forumlid is die weg je toch hopenlijk wel bekend?
     
  8. Nee, eigenlijk niet. Ik was wel direct in verbinding met de mensen op de achtergrond maar het schoot niet op. Ik ga er vanuit dat een heleboel mensen snelheidsproblemen hebben maar het wel zo zo vinden en er niks tegen doen.
    Ik belde een keer met iemand en ik vroeg naar de opzeggingsprocedure en werd in de wacht gezet zodat deze medewerker het dossier kon lezen. Toen leek er schot in de zaak te komen.
    Van aug/sept tot dec is ben ik bezig geweest zonder resultaat.

    Quote van een MK medewerker:
    En ik weet waar ik het over had.

    Nogmaals: MK is wel bereidwillig geweest maar het MK apparaat is te log. Oplossingen moeten snel komen.
    Dit zal MK toch zeker mee moeten nemen in hun evaluatie. Het kost klanten.

    Ik was altijd zeer tevreden met MK. Een tevreden klant moet je tevreden houden. Ik zie het een jaartje aan (contract met de nieuwe provider).

    Mijn nieuwe provider ondersteunt ook het gebruik van een eigen mailserver zonder dat ik de provider nodig heb voor de MX records.
    Ik draai een eigen webserver-dhcp-gateway-firewall-mailserver-dns server.
     
  9. Power abbonnement

    Ja....

    Ik heb ook hetzelfde probleem,heb van alles geprobeerd..
    Mijn snelheid schommelt tussen 250 kb en 350 kb dat is wel erg aan de lage kant met downloaden.

    Ja,ook ik ga mijn abbonnement opzeggen,en stap over op Telfort.


    :evil: :evil:
     
  10. Ik ben nu tevreden. Sinds de overstap stabiel.

    Nog een grapje van MK: ik had digitaal telefoon, digitale tv en internet opgezegd. Afgelopen week werd ook de analoge tv afgesloten.
    Leest men niet? Men is niet scherp!

    Ik zie de hele week de spotjes van MK op tv om nieuwe abonees te werven (behalve die ene avond dat ze doodleuk volledig de stekker eruit hebben getrokken) en zelfs in het duurste reclame blok in de uitzending van Peter R. Je mengen in de uitzendrechten van het eredivisie voetbal.
    Waarom wordt dat geld niet gestoken in de verbetering naar de klanten toe. Maak dat eerst in orde.
    Ik hoop niet voor MK dat meer mensen wakker worden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina