1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Fijn, afgesloten!

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door smsie, 16 nov 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. En zoals je eindigt: blijven lachen!!

    met groet,
    Tom
     
  2. smsie

    smsie Forum Member

    Ter info.... Doe ik ook (alhoewel niet voor mij bedoeld)... heb ter overbrugging van mijn Multikabel "tv gat" van 5 dagen Digitenne op zicht.... Maand gratis, ze kunnen zich daar in Alkmaar dus het heen en weer schakelen 8) (Oh nee, dat kunnen ze niet....) Best goed beeld, binnen 45 minuten alles geregeld, maar lastig als je meerdere tv's in huis hebt. Ben je toch tot een monopolist als MK veroordeeld! Hier stille hoop op een open markt op de kabel.... 3 maal raden wat er dan gebeurt!
     
  3. smsie

    smsie Forum Member

    Vorige week vrijdag op papier gezet en naar MK gestuurd via de fax.. Bevestiging via mail, maar voor de rest, heel stil. Aangezien ik via de Postbank de incasso heb teruggedraaid maar eens even een pro-actief belletje eraan gewaagd. Via klantenservice... door de menu's heen en vragen of je iemand van de afdeling klachten kan spreken.

    De afdeling klachten hebben ze niet (volgens de medewerker), alles wordt via klantenservice afgehandeld. Is prima, kunnen we nu ter plekke een mooie oplossing vinden voor mijn klacht.... Dat kon ook niet, de klacht moet in behandeling worden genomen door ..... (vul zelf maar in).

    Ik wil niet direct spreken over leugenachtigheid, maar je krijgt als klant toch rare gedachten bij MK. Periode tot heraansluiting is bij de een standaard 4 dagen, bij een ander 2 weken (met andere woorden, je moet blij zijn dat ze binnen 4 dagen iets kunnen regelen, letterlijk zo gezegd door een van de medewerkers). De afdeling klachten bestaat bij de een wel, bij de ander niet.... 8O Volgens mij hebben ze zeker wel mijn verhuisbericht gehad :lol:
     
  4. Afdeling klachten is rechstreeks telefonisch niet te benaderen. als ze dan iedereen zouden doorverbinden hebben ze geen tijd meer op klachten zoals van jou te bekijken en te beantwoorden. dus medewerker kan een klacht zelf aannemen en doorsturen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina