1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Fijn, afgesloten!

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door smsie, 16 nov 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. smsie

    smsie Forum Member

    Is dit normaal bij Multikabel? In oktober naar een andere woning gegaan en had via de website (uw gegevens) de verhuizing eind september, begin oktober doorgegeven.

    Kom ik gisteren thuis, geen beeld. Blijkt Multikabel geen verhuizing te hebben verwerkt. Kreeg ook nog ff de beschuldiging van zwartkijken om de oren, daarom was ik afgesloten. Mijn bloeddruk ging stevig omhoog, helemaal toen ik vanmorgen hoorde dat de helpdesk medewerker gisteren helemaal geen verhuizing had geregeld en dat ik blij moest zijn dat dat nu nog even geregeld werd, dan had ik volgende week dinsdag alreeds weer beeld!

    Het lijkt mij sterk dat het zo moeilijk is om signaal te zetten op een aansluiting, maar bij multikabel moest ik heel erg blij zijn dat ze het zo snel konden regelen... Dat voor 29 Euro... De in gebreke stelling is de deur uit, vanavond ff naar primafoon, maar na het debacle met onze samsung pvr (die volgens de helpdesk medewerker niet ondersteund werd, terwijl ie bovenaan de lijst van door Multikabel aangerade decoders stond), heb ik er even tabak van....
     
  2. Heb je een bevestiging van de verhuizing ontvangen?

    met groet,
    Tom
     
  3. smsie

    smsie Forum Member

    Nee, wel een aanbod voor een triple play op het nieuwe adres...
     
  4. Ik denk dat je in Zuid woont zo te horen. (zeg maar onder het Noord-Hollands kanaal. Daar kan Multikabel niet op afstand schakelen. Daar moet een monteur heen die echt in de kast met een sleuteltje je kabel aansluit. Dat duurt inderdaad langer dan normaal. Hadden ze wel even mogen zeggen...slordig..maar past in de multikabel cultuur.
     
  5. Dat is toch een aanname van je?
    Maar als iemand via de service site een verhuizing doorgeeft en die krijgt geen bevestiging dat het doorgekomen is, bij wie ligt dan eventueel de fout?
    "Zuid" dat klopt deels, er zijn kleine gebieden waar wel geschakeld kan worden (vanaf Alkmaar)

    met groet,
    Tom
     
  6. Wat Ierlandfan zegt klopt hoor Tom... In zuid kan zeer weinig op afstand gebeuren...
     
  7. Ik schreef ook: kleine gebieden. het is zo dat er niets geschakeld kan worden ten zuiden van het Noordzeekanaal.

    met groet,
    Tom
     
  8. smsie

    smsie Forum Member

    Blijkbaar kunnen ze mij wel vinden voor triple play met een adressering op naam op het nieuwe adres :roll: Maar goed, waar de fout ligt, who cares... ze gaan er 4 tot 5 dagen over doen om signaal te zetten op de coax lijn. Is standaard bij MK volgens de ene medewerker, bij de andere moet je blij zijn als het binnen 2 weken gebeurt. Het gaat er eigenlijk om hoe je je klant behandeld. Leg bovenstaande situatie uit en je kweekt begrip, leg je niks uit en zeg je tussen de lijnen stik maar, dan heb je een vijand voor het leven.
     
  9. Zet dit eens op papier en stuur dit op naar MK afd. klachten.
    dank,
    met groet,
    Tom
     
  10. Tom, dat heeft geen zin, bij de afdeling klachtenmanagement zijn ze wel zeer coulant maar dit is gewoon zoals Multikabel werkt. Ze weten het en doen het bewust. Ze zaaien niet bewust verwarring maar doen er ook weinig aan om de verwarring op te heffen. Simpel genoeg, verhuizen moet je, dus die moet je doorgeven, doe je dat niet/lukt het niet/gaat het fout bij MK, word je afgesloten, moet je het alsnog doorgeven. Of je wil geen tv/Inet/telefonie. Monopolie positie heet dat.

    En over die aanname, dat is geen aanname, na anderhalf jaar daar rondgewandeld te hebben (met meestal veel plezier, laat ik dat voorop stellen)

    En nu, ach het boeit me nu niet zoveel meer, de meeste ex-collega's zijn of worden nu weer collega's. :D
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina