1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

kan niet bellen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door rodijaka, 8 nov 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb je al eens even voor de aardigheid op je service pagina?gekeken onder telefonie ?
     
  2. Zojuist gebeld

    Ik heb gebeld omdat ik hier niet kan inloggen, ze konden me niets vertellen over het feit dat ik niet kan telefoneren" heel erg raar"
    Ik krijg nog een bericht per e-mail
     
  3. Voor cees

    Ik heb de code via de browser ingevoerd dus dit zou goed moeten zijn! Anders kan je ook niet internetten e.d.
     
  4. ALs het modem is geregistreerd kan de helpdesk bekijken wanneer de activeringsdatum is. Normaal is dat maar een paar dagen er is dus zeker iets mis gegaan in jouw geval.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina