1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

kan niet bellen

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door rodijaka, 8 nov 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik bel dus ook via multikabel en sinds vanmiddag kan ik niet meer bellen,ik krijg geen kiestoon,maar ik kan wel gebeld worden.
    Ik heb ook al een andere telefoon gebruikt maar daar mee ook hetzelfde resultaat.
    Wie kan dit probleem en wat kan ik hieraan doen,bellen met multikabel kan ook niet want ik kan niet bellen,mobiel is ook geen optie want dat wordt ook weer een duur grapje.
    Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.

    Mvg Rodijaka
     
  2. Heb je al geprobeerd je kabelmodem uit en weer aan te zetten ?

    Controleer voor en nadat je dat gedaan hebt of alle lampjes normaal branden na opstarten. Nadat een Motorola modem helemaal klaar is met opstarten zou het TEL1 lampje constant moeten branden en na opname van de telefoon moet het gaan knipperen en zou je daarna een kiestoon moeten horen.
     
  3. Allemaal geprobeert,geen succes.
     
  4. Dan toch maar even met de helpdesk bellen (desnoods bij de buren) en vragen of ze je terugbellen op je mobiel of op je normale lijn. Misschien is je modem defect bijvoorbeeld. Denk dat je in elk geval even technische assistentie van Multikabel moet hebben.
     
  5. Ik heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem. Kan gebeld worden maar niet bellen. Krijg ook soms een krakend geluid te horen en geen kiestoon.

    Modem Reset gedaan - Lost het niet op
    Andere telefono rechtstreeks op modem - lost het niet op.

    Helpdesk gebeld en zij konden ook niets vreemd vinden ook niet na overleg met de TD.

    Morgen komt er weer een monteur langs om te onderzoeken en hopenlijk ook oplossen.

    Postcode: 1486 MK

    Update 15:30
    Net gebeld door MK. Het blijkt dat er meerdere gebruikers problemen hebben en dat het dus een probleem is bij MK. Ze zijn ermee bezig en de monteur is door hun afgezegd omdat hij niets kan doen in deze.

    Wel jammer dat de Storingen/Werkzaamheden site hier geen melding van maakt.
     
  6. Vandaag mailtje ontvangen van MK. Problemen waren vrijdag later op de dag opgelost en kreeg net een mailtje.

    Op 15/11/2007 heeft u bij Multikabel aangegeven dat u een storing heeft op uw Internet.

    De storing is verholpen en alles functioneert weer naar behoren.
    Indien u onverhoopt nog problemen ondervindt, dan verzoek ik u om
    contact op te nemen met Multikabel. U kunt dit doen aan de hand van
    het volgende referentienummer: .

    Wij zijn te bereiken via de contact pagina van onze website of telefonisch via
    0900 - Multikabel (0900-6858452 € 0,01 p/m).
     
  7. response tijd traag

    Ik vind het ook erg lang duren voordat je bericht terug krijgt van mutlikabel. Eigenlijk duurt alles wel lang:

    Bestelling:
    na 2 weken nog niets gehoord
    na 3 weken zelf maar bellen wel me bevestiging ontvangen
    na 5 weken hoera een pakket binnen
    na 2 maanden nog niets gehoort over me telefoon :?:
     
  8. Re: response tijd traag

    Bedoel je dat je na 2 maanden (dus 5 weken nadat je het pakket binnen had) nog geen telefonie hebt gekregen ?

    Maar als je het pakken (modem) binnen hebt, kun je het toch zo aansluiten? Je kunt dan soms al bellen alleen de datum waarop je oude provider je oude nummer overzet naar Multikabel kan wel eens langer duren, maar dat ligt aan de oude provider die soms het nummer niet direct over wil/kan zetten.

    Wat is nu precies jouw probleem ?
     
  9. das al sneller dan de helpdesk

    Hoi Cees,

    Ik woon pas op mezelf en ik neem nog geen nieuw nummer mee. De helpdesk heeft me verteld: Meneer u krijg zodra u via uw laptop of pc de code activeerd via het modem na 2 weken uw nummer e.d per post thuis gestuurd. dat is precies mijn probleem
     
  10. Re: das al sneller dan de helpdesk

    En heb je het modem al geactiveerd met die code ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina