1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

2e e-mail account

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door charsveld, 15 okt 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Multikabel bied per september een snellere verbinding en een 2e e-mail account aan .
    Vervolgens hoor je hier niks meer over.
    Hoe installeer je die 2e e-mail account, op hun site vind ik hier niks over.
    Of gaat deze grap niet door.
    Wie kan mij hier meer over vertellen.

    bvd.
    C.Harsveld
     
  2. Via de service site kan je een email account aanmaken
     
  3. service site openen service.multikabel.nl

    met gebruikersnaam en activeringscode inloggen.

    dan in de lijst pictogram 'emailinstellingen' indrukken.

    dan opent zich een pagina, daarin zie je mail adres van je hoofdaccount.
    rechts in dat menu zie je in het blauw een knop 'nieuwe emailadres' en knop 'help'.

    druk op knop 'nieuw emailadres'.

    vul hierin het adres dat je wilt gebruiken in, daaronder het wachtwoord dat je erbij wlt gebruiken, dan drukken op e-mailadres aanmaken en je bent klaar
     
  4. Lees voor activatiecode: wachtwoord.
    activatiecode wordt alleen gebruikt:
    1. bij nieuwe installatie modem.
    2. indien men het wachtwoord vergeten is. wel even HD bellen.
    met groet,
    Tom
     
  5. idd, goed punt!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina