1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

internetsnelheid na 01-09-2007

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door newdeep, 3 okt 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik blijf tussen 8400 en 8900 kbps steken.
    Ik hou het voorlopig even voor gezien met testen.
    Er komt ongetijfeld wel weer een providertest aan.
    Als MK voet bij stuk houd zal het bij zo'n providertest wel aan het licht komen.
    Ik hoop dat het snel opgelost zal worden want het begint nu een beetje een principe kwestie te worden. :!:
     
  2. Maar heb je je probleem nu aangemeld bij Multikabel ??
    Want er is helemaal geen generiek probleem in den Helder, dus als je denkt dat er "iets" is was nu vanzelf opgelost gaat worden kun je lang wachten :wink:
     
  3. WAT heeft MK gevraagd en WAT heb je dan gedaan?

    met groet,
    Tom
     
  4. Zie topic aan bovenzijde van deze pagina over wat ik heb aangegeven en wat Mk heeft voorgesteld.
    Ik heb al deze dingen gedaan.
    Als dit na het weekend nog aanhoud neem ik weer contact op met MK.

    gr :wink:
     
  5. Hahaha bovenaan dit topic geef je juist aan wat je allemaal niet hebt gedaan...
    :lol:
     
  6. -----------------------------------------------------------------------------------
    Deze test genereert 8192 KB (8 MB) dataverkeer. Een ogenblik geduld alstublieft.

    Uw downloadsnelheid is 11645 kbps (1456 KB/s)
    -----------------------------------------------------------------------------------

    [/b]Dit is wat ik bij MK meet...een goed resultaat. :D
    Ik laat het hier bij en ga er nu van uit dat de onafhankelijke testers een verkeerd beeld geven.
    Ik heb nl. voor de rest totaal geen klachten over MK.
    Ben wel benieuwd hoe MK straks uit de providerstest komt. :?:

    greetz :wink:
     
  7. En....waarom ben je benieuwd naar de providerstest?
    Belangrijk bij zo'n downloadsnelheid?

    Met groet,
    Tom
     
  8. Omdat er nu een paar problemen hebben gespeeld zal er nog niet ineens een heel ander beeld ontstaan hoor.

    Kijk eens hoe weinig mensen je hier ziet in verhouding tot het aantal klanten van Multikabel...
    Hier zie je meestal de mensen met een probleem, de mensen waarbij alles wel goed gaat hoor je namelijk meestal niet.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina