1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet verbindingsproblemen met power abonnement

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Voortvander, 20 sep 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geachte Dame of Heer,

    Als powerbundel abonnee vraag ik mij af hoe lang multikabel nog door blijft klungelen met betrekking tot de lage internetsnelheden in de regio Heerhugowaard:

    De huidige snelheid is al gedurende de hele week een gemiddelde van 67.0 KByte/ (=536 kbps)
    De upload bestaat uit een schamele 55.3 KByte/sec (=442 kbps)
    Ik begin mij als powerbundelabonnee nu echt niet meer serieus genomen te voelen.

    Graag verneem ik van multikabel (u) wat zij werkelijk van plan zij te doen aan deze nalatigheid zonder iedere keer in een replymail te bevestigen dat men op de hoogte is en werkt aan een oplossing (welke tot op heden nog tot niets heeft geleid)

    In afwachting van uw antwoord,

    Met vriendelijke groet,

    M.Beens
     
  2. Hopelijk verwacht je dit antwoord niet van ons (de MGV), want wij zijn niet Multikabel, maar de gebruikers belangen vereniging van Multikabel klanten.

    Het enige dat wij nu weten is dat Multikabel werkt aan een oplossing in Heerhugowaard, maar wat er precies aan de hand is en wanneer een oplossing verwacht wordt hebben we wel nagevraagd bij onze contacten, maar hierop op dit moment nog geen antwoord op gekregen.
     
  3. hallo Cees,

    het bericht wat hierboven staat is een kopie van een mail zoals verzonden naar de helpdesk van multikabel.

    Ik kan mij echter voorstellen dat het lijkt alsof ik de MGV hiervoor verantwoordelijk houdt doordat ik het hier heb gepost. Nu, dit is niet het geval hoor.

    Missschien had ik dit in het bericht even aan moeten geven. Maar ja, in mijn boosheid was ik misschien een beetje ongeduldig.

    Vriendelijke groet,

    Martin
     
  4. Dat was handig geweest inderdaad :wink:
    Maar maakt niet uit, je punt is duidelijk en we wachten af of wij of jij iets horen over de voortgang.
     
  5. tet!

    tet! Forum Member

    ook geen snelheid

    Ook in Stompetoren postcode 1841 hebben we al enige weken dit probleem en ook hier s'morgens wel de goede snelheid en s'middags al zakt de snelheid om sávonds nagenoeg geen snelheid meer

    Heb al gemaild naar Multikabel en kreeg blijkbaar een standaard antwoord over de problemen bij Heerhugowaard

    met vriendelijke groet, tet
     
  6. Re: ook geen snelheid

    Klachten kun je beter telefonisch melden en niet via de mail, via mail krijg je vaak een standaard antwoord en wordt de call afgesloten.

    Zijn je snelheidsproblemen alleen op de newsserver of is het op alle internet-sites ?
     
  7. Ik heb zojuist een bericht ontvangen dat de problemen per a.s vrijdag tot het verleden zouden moeten behoren.

    Voor de duidelijkheid: onderstaand is een kopie van de e-mail die ik zojuist heb ontvangen
    ------------------------------------------------------------------------------------
    Status: Open
    Betreft: Storing in Regio Heerhugowaard
    Ticket: MK879957
    Starttijd: 01/10/2007 00:00
    Eindtijd: 09/11/2007 09:00
    Impact: Instabiele en/of trage internetverbinding in de volgende plaatsen: Regio Heerhugowaard
    Oorzaak:
    Huidige status: In onderzoek Aanstaande vrijdagochtend (09-11-2007) wordt dit probleem opgelost
    Extra informatie: Tijdens de avonduren kan het voorkomen dat de downloadsnelheid die bij uw abonnementsvorm hoort niet gehaald wordt.
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Hopelijk behoren de problemen binnenkort tot het verleden.

    Groet, Martin
     
  8. Dat is goed nieuws, thanks for the heads up!

    We wachten af
     
  9. tet!

    tet! Forum Member

    Re: ook geen snelheid

    ter info: alleen op de newsserver, tet
     
  10. Re: ook geen snelheid

    En is dat vanavond ook nog steeds zo slecht ??
    De newsserver issues zouden opgelost moeten zijn namelijk.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina