1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet verbindingsproblemen met power abonnement

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Voortvander, 20 sep 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik keb ook sinds 1-9 weer een hoop problemen. Dit is nu al de 3de keer na een snelheidsverhoging dat er weer problemen zijn. Ik ging vlak erop voor 3 weken op vakantie en dacht nou na de vakantie zal het allemaal wel beter gaan. Helaas niet dus.

    Sinds vandaag is het helemaal om te huilen en is internet bij niet meer te doen. Als ik een snelheidsheidmeting doe dan krijg ik wel de juiste snelheid al duurt het erg lang voor ik iets te zien krijg. Sommige momenten is de snelheid weer goed en is er niets aan de hand.

    Vannochtend ging alles nog redelelijk goed maar nu is het echt pure elende. Het modem log loop ook weer vol met de bekende meldingen. En heb deze al zo vaak aangeven bij de helpdesk maar dat willen ze niet horen en doen ze ook niets mee.

    2007-10-01 15:42:14 3-Critical R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out
    2007-10-01 14:09:38 4-Error IGMP: ERROR - Group address 0.0.0.1 is not a legal multicast

    Deze krijg ik dus steenvast als MK weer eens een snelheidverhoging uitvoert. Bellen dan krijg je altijd hetzelfde te horen. Wij kunnen niets vinden dus ligt het bij de klant en krijg je de standaard oplossingen waar je niets aan hebt.

    Als je maar vaak genoeg belt en antwoorden eist dan na weken/maanden verdwijnen uiteindelijk de problemen toch en het lag toch bij de klant?

    Snelheidsverhogingen zijn leuk om weg te geven maar als je steeds weken/maanden problemen hebt met hoge telefoonnota's dan heb ik zo iets van laat maar zitten die verhoging en pas de prijs dan maar aan. Dat heb ik direct voordeel ipv een hoop ergenis.

    En inderdaad ook vandaag staat er weer niets op de site en toch als je dit onderwerp lees zijn er weer veel klanten met problemen.

    Ook zonder router geprobeer met hetzelfde resultaat.
    Postcode: 1486 MK
     
  2. Multikabel Power verbinding blijft toch slecht

    door mijzelf verwijderd
     
  3. Multikabel

    door mijzelf verwijderd
     
  4. Re: Multikabel Power verbinding blijft toch slecht

    Waar woon je ? Ook in het "Wieringermeer" gebied ?
     
  5. snelheid power

    Oo k ik heb problemen met de downloadsnelhied.Ik kom ook op 11621 uit en de test vandaag was 10151 kbps.
    ok ik heb als reactie van Multikabel het zelfde antwoord gekregen al wat hierboven vermeld staat.Ik woon in Heerhugoweaard, en een verdere reaktie heb ik nog niet gekregen.
     
  6. Saalda, dit zijn niet eens zulke slechte resultaten hoor. Als je nou onder de 10000 kbps zou blijven steken dan is er wellicht wel iets aan de hand.
     
  7. Re: snelheid power

    11621 is vrij goed hoor. Tenminste als je Power hebt.
    Je data-verbindings-snelheid is 12Mbit (12000), maar voor het transport van de data heb je ook nog data-pakketjes nodig. Je netto data-snelheid bij een speedtest of een download is normaal gesproken iets van 10 procent langzamer dan de maximale lijnsnelheid. Als je dus meer haalt dan 10800 heb je het maximale wat je kunt halen. Mocht je een Xtra abonnement hebben, dan is het inderdaad te langzaam.
     
  8. volgens multikabel moet de downloadsnelheid van power 15000kbps zijn.
    dat hebben ze mij op de helpdesk verteld, en dan is deze waarde niet goed.
    Morgen komt er een monteur , dus een snelle reactie
     
  9. Haal je niet kilobit en kilobyte door elkaar? 12 Mbit is 1500 kB/s of 12000 kbps.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina