1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet verbindingsproblemen met power abonnement

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Voortvander, 20 sep 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. tet!

    tet! Forum Member

    Re: ook geen snelheid

    Heb nu geen klachten meer, gelukkig!
     
  2. 300-350 KB/s vanaf de nieuwsserver op dit moment (1702)
     
  3. Re: ook geen snelheid

    attn Tet:
    En hoe is de snelheid van de newsserver 'savonds rond 2000 uur bij jou dan ?? (hoeveel Kbit/sec of Kbyte/sec haal je?) en is dat dan minder dan bijvoorbeeld 'smorgens ??

    Ik zie hier savonds een inzakkende snelheid van normaal 12Mbit naar 3 tot 4 Mbit/sec; niet alleen op de newsserver, maar op alle servers zoals home.quicknet.nl, ftp.quicknet.nl en de andere servers die in Alkmaar staan.
     
  4. Ha jij mazzel ik nu om 21.00 uur 160KB met Extra Abbo s,morgens rond de 1600 KB

    1703 HHW
     
  5. tet!

    tet! Forum Member

    Re: ook geen snelheid

    Kan niet eerder dan donderdag avond kijken, maar laat het dan even weten, groet Tet
     
  6. tet!

    tet! Forum Member

    Re: ook geen snelheid

    Nou daar komt ie dan een overzicht van donderdag 22-11-2007

    09.00 uur 1432 KB/s
    17.30uur 1200 KB/s
    18.30uur 1036 KB/s
    20.45uur 900 KB/s
    21.22uur 717 KB/s
    Dus eigenlijk toch redenen om niet tevreden te zijn!
     
  7. In Volendam is de snelheid verre van goed de helft van de 12 m-bit wordt amper gehaald.
    Ik ga een brief schrijven voor vermindering van het abonnementsgeld want dit is al 2 maanden zo. :evil:
     
  8. Ik zou het niet onder de noemer vermindering doen maar als klacht indienen dan krijg je zeker reactie terug.

    Nog een tip voor je klacht probeer de klacht goed te onderbouwen zodat MK weet wat er speelt (maakt een paar printscreens van snelheidstesten en stop die erbij en de data wanneer je de helpdesk hebt gebeld om de klachten te melden) en dan kunnen ze niet anders dan je gelijk geven. Heb ook een tijd terug problemen gehad en ze boden toen zelf netjes aan om dit te verminderen naar een lager abbo omdat mij snelheid daar op dat moment gelijk aan was.
     
  9. Het is zelfs sterker, als je een klacht indiend en geld wilt terugkrijgen zal je altijd pas kunnen vragen vanaf moment dat je de storing hebt gemeld, simpelweg omdat het anders niet te bewijzen is. Tevens staat er ergens in de algemene voorwaarden ook ergens iets over dat je Multikabel in elk geval de kans moet hebben gegeven het probleem op te lossen.
    Maar als dat allemaal voor elkaar is is Multikabel altijd zo fair daar in mee te gaan, en coulant te zijn.
     
  10. Uw huidige bandbreedte lezing is:

    6.73 Mbps

    Dit betekend dat U kan downloaden met 860.9 KB/sec. van onze servers.

    Waardeloos!!

    Volendam met een power abbo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina