1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Elke Nacht 01:54 - E19 Preview Verlopen Foutmelding!!

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Doman, 3 sep 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik zal het maandag nog eens navragen wat er aan gedaan is
     
  2. Daar ik het probleem hoe langer hoe chronischer in huis lijk te krijgen. Het duurt al steeds langer bij het inschakelen, de duur van de E19 melding.

    Vanavond echter, kan ik helemaal niks digitaal loeren omdat die melding niet meer verdwijnt. Ook na een her-installatie. Het Saillante detail is hier weer dat Decoder A in de huisker het wel doet, en Decoder B, dit probleem dus geeft. (Samsung HD model).

    :evil:
     
  3. Zijn A en B allebei een Samsung 360 ?
    Ik dacht namelijk dat alleen mensen met een 360 dit probleem hadden bij inschakelen?
     
  4. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Dat E-19 Preview inschakelprobleem is een ander probleem dan de (nachtelijk) terugkerende E19 melding.

    Hoort dus meer in het andere E19 onderwerp lijkt mij: E19 preview periode verlopen
     
  5. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Ben benieuwd, nog steeds geen officieële reactie gezien van Multikabel hierover.

    Alleen volgens ene Paulo29 op het Multikabel Forum zou het probleem al sinds 27-09 opgelost moeten zijn. :?
    Men heeft dat dus helemaal niet getest/gelogd blijkbaar.
     
  6. Op het forum staat ook de oorzaak van de foutmelding:
    Wel vreemd, maarja.
     
  7. Ik heb dit probleem ook met een samsung ontvanger (type weet ik even niet, zit boven)! is elke nacht rond 2 uur!

    Vind het niet echt vervelend, maar zo nu en dan kan het heel irri zijn!
    Ik heb btw meestal met 30 sec. mijn beeld weer terug.
     
  8. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Zo te zien is het nachtelijke preview-probleem sinds deze week nu eindelijk opgelost?
    Tenminste geen melding gezien in mijn opname van afgelopen nacht.

    Het kan natuurlijk ook zijn dat het tijdstip verschoven is (wintertijd?) :lol:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina