1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen contact meer met internet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door renetencaat, 31 aug 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Verbinding

    En daar ben ik weer, alles gedaan wat je hebt gezegd maar ook direct upt naar modem is geen succes. Ik zal eerst op kantoor een nieuw utp kabel meenemen en vanavond alle mogelijkheden weer nalopen..
    Wordt vervolgd.

    Rene

    PS Jammer dat MK mails niet goed leest, ik heb gemeld wat mijn probleem was en wat ik heb gedaan om het op te lossen (pc uit, route uit etc) maar dat dat allemaal niet heeft geholpen. Krijg ik van MK een mail dat ik het volgende moet proberen: pc uit, router uit etc., zal dan wel een standaard mail zijn.
     
  2. Re: Verbinding

    Bij problemen kun je beter bellen met de helpdesk ipv mailen. Bij mailen begint het altijd met een standaard antwoord.
     
  3. Verbinding

    Goedemorgen, oke, ik heb een nieuwe utp er tussen gezet maar heeft niet geholpen, nog steeds geen verbinding. Nu ga ik dan maar MK bellen want ik weet het niet meer. Wat wel vreemd is (voor mij althans) is he volgende. Ik kon al een tijdje niet meer vpn'en met kantoor. Mijn laptop meegenomen naar kantoor en ons IT bedrijf er naar laten kijken, volgens hen waren alle instellingen goed (let wel dit was dus voordat mijn internet eruit lag). NU mijn innternet eruit ligt en ik dus even "illegaal" op het modem van mijn buurman surf doet mijn vpn verbinding het ook weer, ra, ra???Oke, ik ga nu MK bellen en hou jullie op de hoogte.
    Rene
     
  4. Re: Verbinding

    Modem thuis van de spanning halen en opnieuw op laten starten. anders blijft het MAC adres erin staan. dat moet gereset worden.
    succes
     
  5. Verbinding

    Thomas, Thomas en Cees,

    Stroom modem had ik er al afgehaald maar was weer geen succes.
    Uiteindelijk toch maar MNK gebeld (heeft even geduurd maar ik wil altijd alles eerst zelf proberen, leer ik ook nog eens wat) en probleem is vooralsnog verholpen, ik kan gewoon weer via mijn router en dus modem het internet op. Jullie raden nooit wat het uiteindelijk was (heel simpel maar nooit aan gedacht)..... Of moet ik een polletje beginnen met multiple choice ??
     
  6. Re: Verbinding

    Je had de rekening niet betaald :?: :wink:
     
  7. Re: Verbinding

    Ik kan diverse dingen gaan verzinnen, die een oorzaak kunnen hebben waarom een en ander niet wil werken, maar we branden van nieuwsgierigheid....
     
  8. Verbinding

    Oke, daar komt ie, rekeningen betaald, dus dat was het probleem gelukkig niet.

    Nee, een paar maanden terug het 3 in 1 pakket besteld, dus ook nieuwe modem. Nu blijkt volgens MK dat ik het nieuwe modem al veel eerder had moeten instaleren, zeker gezien de nieuwe snelheden van 1 sept. Ik toch even de opmerking gemaakt dat internet er al voor 1 sept uit lag, maar volgens MK was dat toch echt het probleem.

    Oke ik zoeken naar het nieuwe moden, nergens te vinden, toch gelukkig echter ergens in een kast achteraf. Brief kwijt met activeringscode, MK gebeld, kon het wel toesturen maar dan zaterdag met de post binnen. Ik was nu zover op weg dat ik daar even van baalde. Schoot mij ineen ste binnen dat als ik mij aanmelde bij de service site ik de melding kreeg dat ik mijn modem moet verwisselen (ja, en dat had ik dus al ettelijke keren gelezen) en ja hoor, daar ston dook mijn activeringscode.

    Goed alles gedaan wat ik moest doen en......................HIJ DOET HET WEER, ook mijn vpn verbinding met kantoor werkt perfect, vanavond dan toch even mijn nieuwe snelheid checken.

    In ieder geval allemaal hardstikke bedankt, weer erg veel geleerd en weer erg gelukkig op het internet en vpn,

    Rene
     
  9. Re: Verbinding

    Dit probleem begon op 31 augustus en een van de conclusies die wij/men uit dit verhaal kunnen trekken of van kunnen leren is als men een probleem heeft en men belt de MK helpdesk dit zo goed mogelijk onder woorden te brengen. Geef ALLE relevante informatie die de medewerker nodig heeft om tot een oplossing te kunnen komen. Bij "mijn internet doet het niet" kan hij/zij niet veel mee en gaat een algemeen checkup lijst afwerken. In dit geval van "ik heb recentelijk mijn abonnement aangepast", dan gaat de medewerker in een andere richting zoeken, om tot een oplossing te komen. Dus: geef de medewerker zoveel mogelijk feiten en informatie en vooral niet van "ik denk dat dit...." en "ik neem aan dat....."
    Misschien zal het aantal posting met klachten over de helpdesk dalen en het aantal posting van tevreden gebruikers stijgen....
    met groet,
     
  10. Verbinding

    Thomas, Thomas en Cees,

    En daarom is MGV ook zo'n mooi medium aangezien je hier alle kennis kan aanspreken en u alles kan elimineren en dus veel kan leren en dus uiteindelijk MK bellen met gerichte vragen. Dat was in ieder geval bij mij zo, na alles geelimeerd te hebben met jullie hulp kon MK mij in 1 minuut aangeven wat volgens hen de kink in de kabel was, zonder nu direct een monteur te hoeven sturen.

    Nogmaals bedankt, Rene
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina