1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Problemen bij nieuwe snelheid Power bundel

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Dutchie1, 28 aug 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Er wordt voor zover ik weet wel onderzoek naar gedaan, dat blijkt ook uit andere forumberichten, maar het duurt wel erg lang voordat er een oplossing is.

    Dat zoveel mogelijk mensen moeten bellen is zodat Multikabel door heeft dat het geen individuele problemen zijn maar een grote groepsstoring. In het begin dacht men blijkbaar nog dat het een combinatie van individuele problemen was. Probleem is dus niet dat men "1 enkele klant met storing niet belangrijk vindt", want die krijgt wel degelijk een monteur thuis. Maar die monteur die dan thuis de boel komt doormeten kan het dan toch niet oplossen.
     
  2. Cees

    :twisted:
     
  3. Multikabel Power verbinding blijft slecht

    verwijderd
     
  4. Ik denk dat het niet zo vreemd is dat uit bescherming die berichten worden verwijderd. (Ik vraag me trouwens af of je niet de berichten bedoeld die op een andere plek ook nog staan?)
    Heb je wel eens nagedacht over wat voor narigheid de mensen door jou op hun hals kunnen halen als ze niet betalen?
    Als je niet betaald denk je echt dat er dan geen gevolgen voor die klant zijn?
    Kom op zeg denk eerst eens iets beter na alvorens mensen op te roepen zich in de narigheid te storten en incassoburo's dus in hun nek te jagen!

    De juiste weg is vrij simpel, je meld een klacht schriftelijk aan bij Multikabel en wordt terugggebelt of ontvangt een brief, en als het terecht blijkt komen ze je tegemoet...

    De rest van je uitleg over het internet is ook kompleet nonsens, dus tja ik zou het als ik admin was ook verwijderen.
     
  5. Problemen Power

    :twisted:
     
  6. Tja ik ga geen discussie aan, waarschuw alleen dat het niet handig is wat je mensen aanraad, dat je niet tevreden bent kan ik volkomen inkomen...

    Daarnaast is het verhaal wat je neerzet iets wat je denk ik zelf bedacht hebt over het onternet, want met zeer veel websites maakt het al een behoorlijk verschil welke verbinding je hebt namelijk.
     
  7. Power abonnent problemen

    verwijderd
     
  8. Re: Cees

    Beste Paulus1963,

    Ik ben niet in dienst bij Multikabel en er zijn ook geen berichten van je verwijderd :!:

    Aangezien jij jouw berichtjes in diverse threads aan het posten bent, ben je vermoedelijk zelf de draad kwijtgeraakt en kun je ze zelf niet meer terugvinden. Maar iedereen kan jouw berichtjes gewoon lezen hoor. Ze staan alleen in de andere thread waar je ook reageerde......

    Ik neem aan dat je voor die beschuldigingen wel even je excuses wilt aanbieden ??

    Alleen als een "opgewonden standje" reageren zijn we hier niet zo van gediend. Wij zijn hier voor het signaleren en het constructief oplossen van problemen. Als je alleen maar komt om mensen te beschuldigen van het verwijderen van berichten of domweg klagen zonder uit te leggen wat nu eigenlijk je probleem is, doe je dat maar ergens anders.

    Ook in dit forum zijn simpele regels waar je het zelf mee eens was toen je jezelf aanmeldde op dit forum.

    Je klaagt hier over je snelheid die je niet haalt, maar je geeft geen antwoord als wij vragen stellen over in welk gebied je woont of andere zaken. Je schrijft ook niet of je al contact met Multikabel gehad hebt, of je al een monteur thuisgehad hebt enzovoorts. Hoe moet iemand je dan helpen ?
     
  9. :evil:
     
  10. Wat bedoel je ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina