1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Problemen bij nieuwe snelheid Power bundel

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Dutchie1, 28 aug 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Oh ja, een status waar je eerder om vroeg staat helaas nog steeds niet op de site van MK, vind ik nog steeds zéér slecht dat terwijl men weet dat er ergens een probleem zit. De HD zei tegen mij dat het opgelost was (!) wat ik betwijfel, ik spreek bijna dagelijks mensen uit de buurt die na de upgrade er op achteruit zijn gegaan. Maar Cees van de MGV houdt ons iig nog op de hoogte, Multikabel hoor/zie je niet.
     
  2. Hier ook nog steeds geen verbeteringen, is ook allemaal gekomen na de upgrade...

    Maarja, we betalen wel genoeg, -nu zelfs nog meer- voor een snelheid van niks... beetje zonde!

    Zou vorige week gebeld worden... nu maar even een mail gestuurd hoe of wat.
     
  3. Ik heb het hier in Waarland dus ook. Na de verhoging van mijn internet krijg niet mijn beloofde snelheid. Speedtesten geven rond de 300 kb/s aan.... ik hoor ook 1,5 MB te kunnen dowloaden. Ik heb een keer s'nachts geprobeerd en toen haalde hij 1,3 MB maar overdag en sávonds is het een drama!

    Natuurlijk al gebeld met de multikabel helpdesk, die controleren natuurlijk of power voice aan staat, wat natuurlijk het geval was..... Mijn laptop ethernet kaart stond full duplex en ik zat op veilige modus met netwerkmogelijkheden, dus konden ze me niet verder helpen.

    Na het vragen aan een collega (wat heel lang duurde) werd mij verteld dat in mijn regio een storing zou zijn. Of het binnen een week, maand of jaar opgelost zou zijn, konden ze mij ook niet vertellen.

    Net als Richard al zegt, we betalen genoeg voor de snelheid!
     
  4. Erg vervelend..

    En ja, nu kunnen ze bij multikabel er wel voor kiezen om ons de kosten terug te betalen, maar dan is het probleem natuurlijk nog niet opgelost.

    Het zou terecht zijn, dat wel.. maar we schieten er m.b.t. abbonement niets mee op.


    Erg jammer, ik had eigenlijk nooit wat te klagen, downloadde met 40 kb/s onder de max (820kb/s ofzo) en nooit problemen..
    Kwaliteit gaat een beetje achteruit, net als bij digitale tv trouwens, Boomerang is in het pools met sommige programma's

    PS: Zodra ik een reactie heb van mn mail zet ik het even hier neer
     
  5. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Is dit nu niet weer gewoon een kwestie van even de juiste taal kiezen op je decoder??

    Ik kan hier ook kiezen voor Pools, Hongaars en Engels!
     
  6. Nee, kan alleen in het pools kiezen..
    Maar voor de digitale overgang was het wel gewoon goed.

    (Siemens m-750c PVR)
     
  7. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Ik begrijp niet waarom er zoveel problemen zijn met de taalkeuze bij die Siemens decoders?
    Werkt de taalkeuze bij ander kanalen (waar taalkeuze beschikbaar is natuurlijk) ook niet dan?

    De taalkeuze werkt hier (Den Helder) op alle zenders prima, getest op 3x Humax en 1x Siemens. :?

    Misschien de Siemens eens een factory reset geven?

    Siemens M750c, Boomerang, Taalkeuze Engels:
    [​IMG]
     
  8. Nog even over de internet snelheid, blijkt dat mijn hele buurt NIET de beloofde snelheid haalt.......
     
  9. En heeft iedereen wel de helpdesk gebeld om hun storing door te geven?
    Dat is wel belangrijk zodat Multikabel weet dat het om een grote storing gaat en niet om individuele problemen.
     
  10. Alle mensen die ik heb gesproken heb ik gezegd dat ze moeten bellen, en deze hebben dat ook gedaan...

    En ik mag hopen dat Multikabel er nu evengoed al wat aan doet, ook al hebben misschien niet alle mensen gebeld, elke klant moet belangrijk zijn.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina