1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen uitgaande mail via Outlook Express

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Laura, 23 aug 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste mensen,

    Ik zit met een klein probleempje. Ik kan sinds gisteren geen mail meer versturen vanaf mijn multikabel-adres (via Outlook Express). Ontvangen kan wel heb ik gemerkt. Bij het verzenden krijg ik de volgende foutmelding:

    Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'pop.quicknet.nl', Server: 'smtp.quicknet.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

    Enig idee wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden?

    Alvast bedankt!

    Groet,
    Laura
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina