1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nummerweergave bij Siemens telefoons. Wie ervaring?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door niseno70, 22 aug 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellerslijst

    Hoi Ik heb de Siemens C455. De bellerslijst zie ik alleen als ik een telefoontje niet heb aangenomen. Echter waar kan ik een bellerslijst vinden als ik wel het gesprek heb aangenomen. Stel ik wil die persoon terug bellen, waar staat dan zijn nummer. Die lijst zie ik nergens.Iemand een idee??


     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2008
  2. Heb een dubbele Giga set (AS140 en C45) en op beide sets is dit NIET mogelijk. Alleen bij oproep gemist kun je dit zien. Niet bij ontvangen oproepen die je hebt aangenomen.
     
  3. Die Siemens toestellen (zijn er nog meer) onthouden alleen gemiste oproepen, de geaccepteerde oproepen worden niet in het geheugen bewaard. Als je dat wel wilt kun je eventueel een losse nummermelder parallel aan je lijn aansluiten.
     
  4. Ik had tot voor kort internet en bellen van Tele2, in de modem zette ik na een reset (ongeveer 3 keer per week) altijd dtmf uit en fsk aan om nummerweergave te hebben op mijn oude gigaset 3000.
    Nu ben ik vanwege de onbetrouwbaarheid en de incompetentie van Tele2 overgestapt naar Ziggo.
    En mij is verteld dat nummermelden via FSK aanstaat.
    Maar ik zie alleen maar onbekend in mijn display, bij iedereen.

    Iemand een tip?

    grt P.
     
  5. Hoi,

    ik heb sinds de overstap naar Ziggo ook geen nummerweergave meer.
    Ik heb een Siemens SL74 / SL740 en deze zou zowel FSK als DTMF aan moeten kunnen. Ik heb bij Tiscali (Telfort) indertijd in het modem iets moeten instellen om nummerweergave aan de praat te krijgen, maar hoe dit nu zit bij Ziggo ?

    Iemand een idee of moet ik hiervoor naar Ziggo stappen ?
     
  6. Siemens SL74: De handleiding lezen, dan kom je er hopelijk uit !
     
  7. Bij Ziggo kan je niks instellen. Siemens telefoons moet je van de stroom afhalen om de nummerherkenning opnieuw (automatisch) in te laten stellen bij wijzigingen, bijvoorbeeld als je verandert van provider. Voor de rest zou ik in de handleiding van de Siemens kijken, of op de site van Siemens: http://gigaset.com/shc/0,1935,nl_nl_0_169156_rArNrNrNrN,00.html
     
  8. Heb de handleiding gelezen, de tips opgevolgd (toestel uit, basis uit), en still nog go. Het is overigens geen NL toestel, het serienummer heeft een "r" en ik denk dat het een import (duits ?) toestel is. Dit zou FSK zeker moeten ondersteunen. Nog andere tips ?

    Edit :

    als ik mezelf bel op het vaste (Ziggo)nummer, dan zie ik wel degelijk het nummer. Dus dat werkt.
    Alleen als ik met het (Ziggo)nummer "uit" bel, dus bijv. naar mijn mobiel, dan geeft ie dat nummer niet door. Ziggo bellen / mailen hiervoor ?
     
  9. Ah, UITGAAND.... dat is en ander verhaal.

    Dat kan je wel op "Mijn Ziggo" instellen, onder "Mijn prodcuten" en dan "Instellingen Wijzigen" onder telefoon.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina