1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

En dan nog dit....

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door musicman, 22 aug 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Oh, Oh, wat zijn we negatief. en dan denken dat Multikabel zelf heeft bedacht (of Casema of @home, of UPC en) noem maar op hoe en in welke volgorde zenders op de kabel worden gezet. U had de helpdesk kunnen bellen waarom dit zo gebeurt u had ook uw abonnement bij Multikabel kunnen opzeggen en overgaan naar een andere provider die automatisch de zenders aanbiedt in uw volgorde en naar uw keuze. Ik kan er geen een opnoemen.
     
  2. Dit is categorie onder de gordel. Hij en de andere mgv mensen op dit forum proberen het als enige op te nemen VOOR mensen zoals jij en ik!

    Ik vind deze opmerking dan ook ronduit niet gepast.
     
  3. ik uit kritiek en die wordt niet in dank afgenomen. het zal me een zorg zijn. dit is toch een forum waar men zij het binnen de perken toch wel een woord van kritiek mag uiten? of moet men alleen maar de loftrompet uiten? ik scheld niet, ben alleen kritisch in mijn opmerkingen en dat moet kunnen. ik ben geen hielenlikker. helpdesk bellen, laat me niet lachen, daar is nog nooit wat goeds uitgekomen. ik heb maar 1x dat ik belde, iemand getroffen die echt verstand van zaken had, maar helaas werkt die persoon nu eenmaal niet altijd op de momenten dat je iets wilt weten. heb zelfs wel eens een medewerker getroffen die allerlei persoonlijke informatie wilde over mezelf totdat ik hem vriendelijk meededeelde dat ik ruim boven de zestig ben.
    ik blijf nog even lastig want is er al iemand die ontdekt heeft, dat de tekenfilms op Boomerang nu plotseling in het italiaans gesproken zijn?
     
  4. 1 (een) keer gebeld??? en een persoon die echt verstand van zaken had, maar waarom belt u dan als u dit kunt beoordelen?
     
  5. beste mensen, ik begrijp nu dat ik helemaal verkeerd zit. dit is een forum waar kritiek niet gewaardeerd wordt.
    nogmaals: ik scheld niet, ik wens niemand iets vreselijks toe en uit geen rascistische taal, voorwaarden die elk forum hanteert maar gefundeerde kritiek moet kunnen.
    ik ga er nu mee ophouden, want dit lost allemaal niets op. als 65 plusser moet je alles maar goedvinden. dit is een lieve lita forum.
    ik zal mijn account nu opzeggen hier en niets meer schrijven. veel plezier allemaal gewenst op dit kritiekloze forum.
     
  6. Juttertje,
    Het niet de kritiek, maar uw woordkeus die naar mijn mening niet correct is, suggestief en vol aannames die niet onderbouwd worden of zelfs maar kunnen worden.
    Ik licht er voor u een paar uit:

    “Ik vraag me af welke vetbetaalde oen dit allemaal bedacht heeft.”
    U heeft meer informatie dat de man of vrouw vetbetaald wordt en ook nog een oen is?

    “Langs een stel pornokanalen zappen, geweldige vondst, die zijn klaarblijkelijk belangrijker dan….”
    U bent niet verplicht langs deze pornokanalen te zappen, eveneens bent u niet verplicht om langs niet-porno kanalen te zappen.

    “Nietszeggend antwoord van een bestuurslid die goede maatjes met de directie van Multikabel wil blijven…”
    Dat baseert u op: U kent het bestuurslid persoonlijk en weet dat hij goede maatjes is met de directie?

    “Heeft u wel eens aan de ouderen mensen gedacht? Vermoedelijk niet…”
    Niet gefundeerde uitspraak, als u wist wat er wel speelt binnen Multikabel over ouderen zou ik deze zin nooit op papier durven zetten.

    “enne waar blijft die snelcursus arabisch, want van die al jazeerazender is niets te verstaan en niets te lezen. goed over nagedacht dus om deze zender toe te voegen”
    Er is inmiddels een cursus Arabisch voor u besteld…

    “helpdesk bellen, laat me niet lachen, daar is nog nooit wat goeds uitgekomen”
    Kunt u mij de data’s en tijden geven wanneer u contact heeft opgenomen met de helpdesk, eveneens over welke onderwerpen u gesproken heeft.

    “heb zelfs wel eens een medewerker getroffen die allerlei persoonlijke informatie wilde over mezelf”
    Buiten uw postcode en huisnummer en uw naam worden geen persoonlijke zaken met u besproken. Indien u daarvan wel overtuigt bent kunt u een klacht indien.

    als 65 plusser moet je alles maar goedvinden
    Dit baseert u op…..?

    Dit moest mij even van het hart.
    In een forum kunt u inderdaad binnen de perken van het fatsoen alles kwijt, maar wel gefundeerd en bestaande uit feiten en niet doorspekt met aannames.
    Met vriendelijke groet, van eveneens een senior (niet een oudere)
     
  7. APPLAUSE!
     
  8. Ik ben het deels wel eens met (op?)juttertje. De nieuwe zenderindeling slaat kant noch wal en is voor digibeten onder ons, die moeite hebben een favorieten-lijst te maken (dat zijn er meer dan wij denken), natuurlijk heel vervelend bij het zappen. In andere landen is het blijkbaar wel goed geregeld.
     
  9. Let wel in deze landen als GB gaat het alleen om regulering voor de publieken dus ned1,2 en 3 in ons geval en is de kabelaar vrij bijv daarna te beginnen met 5 shop kanalen en dan rtl 4 etc te zetten.
     
  10. Hier geen problemen. Er is nu zelfs Nederlandse ondertiteling beschikbaar voor Boomerang. Dit miste ik voor de omzetting.

    NB: overigens ben ik het met de rest eens dat kritiek uiten zeker geen probleem is. Echter de manier waarop u dit hier in de afgelopen berichten tentoongespreid heeft gaat werkelijk alle perken te buiten. Ik dacht eerder met een losgeslagen puber te maken hebben dan met een rechtgeaarde 60-plusser.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina