1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E19 preview periode verlopen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door MuTTLeY, 21 aug 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb de na de overgang op het nieuwe signaal ook last van E-19 na het aanzetten. Ik heb een Samsung 9401.
     
  2. tis nu 22 september en het probleem is nog steeds niet weg.. Multikabel zegt dat er niks aan de hand is.. Toch hebben ik en 2 anderen nog steeds het zelfde probleem..

    Je zou bijna weer terug gaan naar analoge kabel.. :?
     
  3. Ook ik heb e19 problemen sinds de overgang.
    Niet met het opstarten van mijn Panasonic decoder ( staat trouwens bijna altijd aan), maar spontaan.
    Onregelmatig maar toch best vaak krijg ik spontaan e19 en e4? (geen signaal) code's in beeld.
    Het beeld verdwijnt dan voor een aantal seconden.
    Maar om 01:55 uur, is het echt iedere dag raak.
    Misschien dat de late broeders onder ons dat ook gemerkt hebben, of er op willen letten.
    Maar dan kan het wel tot een halve minuut duren alvorens het beeld weer terug komt.
    En heel af en toe valt er gewoon een kanaal voor langere tijd weg.

    Wat ik een paar postings posting ook las bevestig ik ook, namelijk de lange(re) zaptijd.
    De modem is een stuk langzamer geworden.
     
  4. Je schreef even terug dat je met jouw smartcard bij een winkel (BBC) hetzelfde probleem had, was dat ook op zelfde type ontvanger of maakt de ontvanger ook niets uit ?? Misschien is je smartcard niet in orde en moet die omgewisseld worden ??
    Ik heb op mijn beide ontvangers met 2 smartcards geen problemen.
    Lijkt me niet het signaal te zijn, eerder iets met type ontvanger of smartcard-serie of zo.
     
  5. was het zelfde type ontvanger bij de BCC. 2 'mede' lotgenoten hebben trouwens verschillende versies van de decoder (zie mijn signature), maar wel allemaal rond het zelfde tijdstip de smartcards gekocht..

    Dus wellicht ligt het toch aan de smartcard.. Ga morgen eens naar multikabel bellen om te vragen of ze geen nieuwe smartcard kunnen sturen.
     
  6. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Ja hoor, hier heb ik al weken geleden melding van gemaakt op dit forum. :?
    Multikabel zou hiervan op de hoogte moeten zijn heb ik vernomen.

    Elke Nacht 01:54 - E19 Preview Verlopen Foutmelding!!

    Of men weet het niet of het is niet belangrijk genoeg om er aandacht aan te besteden blijkbaar!
     
  7. Mijn excuses The_Doman , ik had daar overhéén gekeken.
    Ik heb het inmiddels gelezen.
     
  8. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Geen excuses nodig, prima natuurlijk om dit probleem weer onder de aandacht te brengen!
    Ik wacht nog steeds op een reactie van de Multikabel medewerkers die zich hier heel af en toe laten zien! :)
     
  9. Idem

    Dit gebeurd steeds vaker lijkt het wel. Ook de wachttijden lijken langer te duren. Wanneer je inschakeld moet je al een 20 seconden wachten totdat de E19 melding verdwijnt.
     
  10. vanavond was het weer raak.. om 18.30.. beeld weg, e19..
    Na nieuwe netwerk installatie was het weer weg ...

    Begint nu echt vervelend te worden.. Ga morgen maar weer eens met multikabel bellen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina