1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuw internet Multikabel werkt niet.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door xengear, 18 aug 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi allemaal,

    Ik heb net een dag geleden me Multikabel modem binnegehad en ben gereed om te internetten.Nu heb ik het doe het zelf pakket volledig gedaan alle kabels goed aangesloten maar het US lichie op de modem blijft knipperen.Ik heb geen idee wat er aan de hand is.Heb de splitter op de wanddoos geprikt en de 3 kabels goed verbonden.De tv werkt ook dan gewoon nog dus de splitter zit goed.Heb 3xmaal in en uit gehaald maar het us lichie blijft knipperen.Zelfs heb ik radio en tv eruit gehaald om te testen,werkt dus ook niet.

    Het modem komt dus niet online nu had je in de router ken kijken maar daarvoor heb je login en passwoord nodig die ik dus niet weer.

    Ik heb geen id wat ik ken doen....Moet ik een monteur erbij halen of ken ik het zelf oplossen ?

    Groetjes Freek
     
  2. Even de helpdesk bellen. us staat voor upstream, vermoedelijk is die nog dicht waardoor je lampje blijft knipperen. De upstream kan soms van afstand en andere keren door een monteur worden opengezet.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina