1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen rtl 8

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door rodijaka, 18 aug 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb net een software update uitgevoerd op mijn humax ontvanger maar nu kan ik rtl8 niet ontvangen,ik krijg dan het bericht E19 preview periode verlopen.
    Hebben hier meer mensen last van en hoe ga ik dit op oplossen.
     
  2. Al gevonden rtl8 begint pas vandaag om 17.15 uur met uitzenden via digitaal.
     
  3. RTL 8 zendt momenteel al gewoon uit, wat promo materiaal. Als het bij jou niet werkt (E19 melding) dan zou ik je willen adviseren om de fabrieksinstellingen terug te zetten en dan opnieuw een netwerk installatie uit te voeren.

    Voor alle duidelijkheid: Ik zit in het Multikabel gebied waar het digitale TV signaal nog van Multikabel is. Als je in het Multikabel gebied zit waar het digitale TV signaal per 14 augustus is omgezet naar het signaal van Casema dan kan er misschien wat anders aan de hand zijn, of misschien is Casema nog bezig met de kanaal aanpassing van RTL 8. Dat zal dan wel een lastige situatie gaan worden voor de helpdesk.
     
  4. De E19 error heb ik op mijn Samsung 360 vaak een eerste keer dat ik hem aanzet, gaat ongeveer een seconde of 10 overheen voordat ie signaal pakt. En 10 seconden kunnen lang duren!

    Maar RTL 8 zend idd al promo's uit hoor! (en ik zit al in het nieuwe netwerk)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina