1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

DL GR probleem met Samsung DCB P850R

Discussie in 'Samsung DCB-P850R (PVR)' gestart door zman, 14 aug 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds gisteren start mijn PVR (onregelmatig) opnieuw op. Melding in display is "GR DL" gevolgd door "GR UA". Na een paar minuten werkt het apparaat weer om dan na enige tijd (soms minuten, soms uren) weer opnieuw op te starten.

    Heeft dit te maken met de wijzigingen die op dit moment door Multikabel worden uitgevoerd? of is dit een ander probleem.

    Zijn er meer mensen met dit probleem? (woon in Heemstede)
     
  2. Ik zie op bijvoorbeeld het kieskeurig forum veel mensen die na verloop van maanden ook dezelfde problemen krijgen met deze PVR. Het lijkt me dan ook niets te maken te hebben met de netwerk wijzigingen.

    Er werd daar door iemand gesuggereerd dat er misschien problemen zouden kunnen ontstaan als de harddisk vol raakt of gefragmenteerd of als er fouten op de harddisk staan. Door gebruik zou dat steeds meer kunnen worden na verloop van tijd.

    Je zou eens kunnen proberen om de harddisk te formatteren (vanuit het menu op de PVR) en kijken of dat verbetering geeft (je bent dan wel je oude opnames kwijt natuurlijk).

    Maar misschien is het een hardware probleem wat veel van die DCB P850R krijgen na verloop van tijd ??
     
  3. Update is gisteren zonder problemen uitgevoerd. Het probleem bestaat echter nog steeds. :(

    Formateren heb ik nog niet geprobeerd, maar ik wil niet graag de opnames kwijt raken.

    Zal ook eens contact opnemen met Samsung, apparaat valt nog onder de garantie.
     
  4. Ik heb een Samsung PVR DCB-9401R en heb sinds vanavond WEER het probleem dat het apparaat tijdens het opstarten op het scherm komt tot GR DL waarna op het schermpje een blokje rondgaat. Op het TV-scherm zie je telkens niets. Soms wil het enkele minuten beeld geven maar vervolgens gaat tie weer "in storing".

    Enkele weken geleden had ik ook het bovenstaande probleem, maar een dag later was het probleem over (Tot nu dan!!)

    Ik wil ook contact opnemen met samsung. Dus ik ben zeer geinteressserd wat hun antwoord is.
    Ook mijn apparaat is nog jonger dan een jaar. Maar als ik hem wegbreng naar de winkel (BCC) dan ben ik het waarschijnlijk enkele weken kwijt?
     
  5. Heb inmiddels een volledige nieuwe PVR ontvangen. Probleem was niet (snel) te verhelpen. Prima service van modern.nl waar ik de PVR gekocht heb.

    Apparaat werd opgehaald en nadat bleek dat het niet binnen een paar weken was op te lossen werd er aangeboden een volledig nieuw apparaat te sturen.

    Tot nu toe geen problemen gehad met het nieuwe apparaat.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina