1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Downgraden

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door will-207, 9 aug 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als ik het goed gelezen heb dan kan ik gratis downgraden van Extra naar Powerbundel en ook de Decoder ontvangen voor € 15.-.

    Klopt dit of zou ik dit telefonische moeten verifieeren en schriftelijk laten bevestigen voor dat ik dit online regel ?
     
  2. Ik zou dit voor de zekerheid even navragen bij de klantenservice.

    Downgraden van Extra is inderdaad gratis. Of de digitale ontvanger-actie dan ook nog mogelijk is zou ik voor de zekerheid even navragen per telefoon (ze kunnen het dan gelijk voor je regelen als je dat wilt denk ik. Ik zou het niet online regelen).
     
  3. Ik heb even gebeld met MK en kan dus gratis downgraden en gebruik maken van de Powerbundel actie met decoder (incl. smartcart voor € 15.-).
    Dit scheeld mij € 27.- in de maand.
    Op de vraag of ik dan na bv. 3 mnd. weer kan upgraden naar Extra werd gezegd ja dat is ook gratis.
    Daarna vraag ik welk merk decoder er geleverd maar dat wist zij niet.
    Dus gebeld naar optie 2 en weer gevraagd met als antwoord een Samsung meneer.
    Toen ik zei dat mijn buurman een Humax had ontvangen zei hij dat kan ook als de Samsungs op zijn.
    Daarna vroeg ik waarom hij mij niet het juiste antwoord had gegeven.
    Zolang de voorraad strekt meneer !!
    Dat begrijp ik maar zeg dat dan gelijk.

    Voor de zekerheid stel ik hem de bovengenoemde vraag nog een keer.
    Nee meneer dat kan niet want een Powerbundel gaat u voor een jaar aan.
    Goed dat ik het nog een keer vraag want u collega heeft mij dus net verkeerd voorgelicht.
    Kortom of je moet het gesprek opnemen of alles op een A4 vastleggen anders krijg je problemen.
    Ik denk er nog even over na (tot 29-8)
     
  4. Ik denk dat je bij elk bedrijf puur uit gewoonte de algemene voorwaarden moet lezen alvorens iets aan te gaan.
    De algemene voorwaarden is waar je voor tekent, niet het gesprek met de voorlichting die je hebt gedaan. Ieder bedrijf zal dan ook terugverwijzen naar de algemene voorwaarden welke je tekent als je een contract aangaat.
    Dat niet doen zou wel erg naief zijn, en zou daarom problemen kunnen veroorzaken.

    Overigens wel jammer dat de info zo slecht bleek... :?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina