1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Snelheid X-tra

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door aura5107, 26 jul 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Feit is dat het internet (hier) alleen maar slechter word.

    En of ze nou wel of niet iets gedaan hebben weet ik niet.
    Feit is wel dat ik geen terugkoppeling krijg en er geen verbetering is.
    Ik vind het helemaal niet erg als ze een keer storing hebben.
    Nogmaals... gelukkig HEB ik internet.. Zonder is een groter probleem.
    Ben alleen van mening dat dit al veel en veel te lang speelt.

    Maar even over dat geld terugvragen.
    Ik hoor van mensen dat, als je dat aanvraagt, dat je daarmee
    akkoord zou gaan met je huidige snelheid en je er dus bij neerlegt??

    Iemand ervaring met zoiets?..

    Dat is dus niet bepaald wat ik van plan ben, maar wat staat er dan
    precies wel of niet in de voorwaardes.?

    Ik ga in elk geval wel even bellen met ze.. Neem aan dat ik
    daarvoor de klantenservice moet raadplegen.
     
  2. Enig idee hoe op IEDERE helpdesk prioriteit van een storing word bepaald?
    Juist ja door de meldingen die binnenkomen, als iedereen dus alleenmaar schreeuwd hier op het forum hoe slecht het wel niet is gebeurd er niks, het zal echt moeten worden aangemeld.

    Daarnaast zie je dat de mensen die een melding hebben gedaan, en een normale klacht heben neergelegd hun geld terugkrijgen.

    Het roepen dat er niks gebeurd is ook erg simpel, waarom bel je niet en vraag je hoe het er voor staat? of er een grotere storing inderdaad bekend is? enz....

    Dan weet je wat wat is gebaseerd op feiten, en niet op de stemmingmakerij die er hier bij een aantal mensen heerst.
    (sorry dat ik het even zo noem, maar sommige kunnen alleen hard roepen,maar doen dat zonder op feiten gebaseerde berichten)
     
  3. Yes!

    met groet,
     
  4. Ik heb het gemeld met formulier op website.
    en ik heb meerdere keren gebeld.
    de laatste email heb ik ze voorgesteld om geld terug te geven.
    een man belde op en zei dat geld teruggave geen probleem was en voor de time being(raar woord) ik terug kon naar power.
    zodra het probleem verholpen is ga ik terug naar Xtra.
    aangezien het probleem er toch is en ik er niets aan kan veranderen ben ik blij met deze regeling.
    maar als een ander geen geld terug wilt en door wilt blijven modderen met traag internet voor veel geld is dat ook een keuze die je zelf moet/wilt maken

    gr,
    sjaak
     
  5. precies zo bedoel ik het dus Sjaak, wat jij nu zegt is dus dat je alles hebt gedaan wat je zelf kan doen richting multikabel. Daarnaast heb je een duidelijk besluit genomen waarin je er zelf voorlopig redelijk uit komt, en ook laat je zien dat multikabel tegemoet is gekomen.

    Die andere mensen hebben gekozen om dat of niet, of een deel daarvan niet te doen. Maar weer enkele individuen daar dan weer van lopen hier wel continu te roepen dat het niet goed gaat, maar er is geen enkele actie van hun kant!
    Daar kan ik gewoon geen begrip voor opbrengen, vandaar mijn vorige reactie.

    Ik heb 4 jaar op een grote helpdesk in Amsterdam gewerkt, en heb daarom moeite om begrip op te brengen voor mensen die zelf niet 100% meewerken aan het onderzoek van in dit geval multikabel.
    Ik vind het namelijk wel heel normaal om mee te werken aan dergelijke dingen (daaronder valt ook het aanmelden bij een helpdesk) dat omdat je daar simpelweg zelf beter van word......
     
  6. Wat is dit nouweer..

    Is er iemand die gezegt heeft dat ie het niet normaal gemeld heeft?.
    Ik blijf bellen hoor. Alleen jammer dat ze elke keer opnieuw
    zogenaamd van niets weten en er nog nooit van gehoord hebben.

    Communicatie. Dat is het probleem.
    En niet aan mijn kant. Ik heb ze uitgebreid uit zitten leggen. (ook de monteur thuis) waar het probleem wel en niet ligt en wanneer het niet goed gaat en wanneer wel.

    Zou worden opgelost en hogerop worden gegooit.
    Maakt niet uit wanneer ik bel. Ze weten nog steeds van niks.
    "Hoe bedoelt u storing?. Er zijn geen storingen meneer"

    Maar inderdaad.. Als iemand het nog niet gemeld heeft, word eens wakker en doe dat?.
    Eerst bellen, dan pas forum.. Niet andersom. Lijkt me logisch
     
  7. --------------------------------------------------------------------------------
    De irritatie die ik in de loop der tijd met veel lezen hier heb opgedaan moest er maar eens uit worden gegooit. Ik wil er ook niemand persoonlijk mee aanvallen, maar wel even wat mensen wakker schudden. Er wordt soms vergeten dat men meer zelf kan doen dan men denkt!
    Ik lees hier zuiver voor mijn lol, en om op de hoogte te blijven van de problemen die zoal spelen. Dit is zuiver uit interesse, ik vind het daarom erg jammer als de sfeer op het forum minder wordt doordat een aantal mensen te ' hard' beginnen te roepen. Ik hoop dat na de uitleg op jouw stukje in elk geval nu mijn bedoeling duidelijk is van het even tegen wat schenen aanschoppen. :D

    Niet direct zo nee, maar wel mensen die roepen zonder te onderbouwen, en daarbij niet melden of het wel of niet is doorgegeven.

    Top! Zoals gezegd enige manier om er prioriteit aan te geven.
    1 persoon die wat heeft gemeld is immers veel minder erg als het halve dekkingsgebied! (bij wijze van spreken ;) )
    Dit is een nare waar ik ook erg slecht tegen zou kunnen

    Hier kan ik ook wel inkomen, maar wel een kleine kanttekening welke ik bij je volgende puntje noem :wink:

    De helpdesk lost dit niet op, daarom ook dat ze het steeds weer gaan doorgeven. Als zij dan daarnaast niet de info hebben dat het speelt, tja dan kan je als klant inderdaad ook niet veel meer dan hopen dat het bij de juiste afdeling komt.
    Enige puntje wat je dan nog zoukunnen doen wat hier ook al vaak is langsgekomen is een klachtenbrief sturen. Je gaat daarmee toch weer een ander traject in wat zo zijn voordeel kan hebben.



    Precies!!!

    :lol:
     
  8. Hier stop ik dus ook weer gauw mee, anders ben ik degene die het hier verstiert voor de rest! :oops:
     
  9. Ik heb alle begrip van Multikabel gekregen, en alles komt volgens hun goed, er komt een vergoeding, maar.......
    Mijn Xtra abonnement is zo verschrikkelijk traag geworden, dat ik nog amper kan internetten. De verbinding haalt nu af en toe niet meer als
    80kbps, is gewoon niet meer mee te werken. Ik hoop dat de oplossing nu erg snel komt. DIT KAN NIET MEER !!!!!!!!!!!!!
     
  10. http://www.multikabel.nl/service-desk/snelheidsproblemen-internet/

    met groet,

    Tom
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina